• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beige ATX Midi-toren gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martijn1974

Junior lid
Lid geworden
1 mei 2016
Berichten
31
Waarderingsscore
0
Hallo,

Voor een vintage rebuild zoek ik een knappe beige kast.
Zo recht-toe-recht-aan saai mogelijk.
Zoiets:
kast2.jpg
(fotobron: Eprom.com)


kast3.jpg
(fotobron Marktplaats)
Deze staat momenteel op Marktplaats aangeboden, alleen de verkoper wil met geen mogelijkheid reageren, echt heel frustrerend.

graag een kast waar ik heb volgende in kwijt kan:
ASUS P2L97 Mainboard.
5.25" CD-brander
5.25" swappable HDD mount.
3.5" ZIP drive (Kan evt. ook in 5.25" middels adapter)
3.5"Floppy drive.
3.5" HDD.

mvg,
Martijn.
 
Hallo,

Heeft de persoon op Marktplaats goede reviews staan?
Zo ja misschien is hij nog met vakantie en reageert hij nog.
 
Hij heeft 2 reviews staan over een tijdspanne van 9 jaar, in hele andere categorieën.
Op vakantie kan, maar hij leest zijn Whattsapp wel, hoe veel moeite/tijd/kosten is dan een berichtje;"Ik app je volgende week, ben op vakantie".?!
Maar goed, ik zit niet hier voor een MP oplossing.

Misschien dat iemand hier een geschikte kast over heeft.

mvg,
Martijn.
 
Zal morgen eens op zolder kijken voor je (heb er nu geen zin meer in :p )
 
Kan je niet aan zo'n kast helpen. Wel aan een tip. De kringloop wil zulke zaken nog wel eens hebben.
 
heb hier een lege kast staan maar deze is van het merk DELUX en heeft aan de voorzijde een digitaal schermpje om de temps af te lezen .. (echter zijn deze kabels er niet meer bij om deze aan te sluiten )

juist boven het schermpje is er de plaats voorzien voor een floppy drive of een kaart lezer .
onder het schermpje zijn 2 usb poorten en de aansluiting voor een microfoon / koptelefoon .

de kast afmetingen zijn H 43.5 B 19 L 48.5 het voorfront is zwart en de andere zijde's zijn grijs metaalkleurig ..

61253209ccba7-Ashampoo_Snap_maandag_23_augustus_2021_18h39m15s_001_.jpg


61253236eaabb-Ashampoo_Snap_maandag_23_augustus_2021_18h42m08s_003_.jpg
 
Kan je niet aan zo'n kast helpen. Wel aan een tip. De kringloop wil zulke zaken nog wel eens hebben.
Helaas bij mij in de redelijke buurt niet. Maar als ik er ergens eentje zie loop ik steevast naar binnen.

heb hier een lege kast staan maar deze is van het merk DELUX en heeft aan de voorzijde een digitaal schermpje om de temps af te lezen ..... ( het voorfront is zwart en de andere zijde's zijn grijs metaalkleurig ..
Dankjewel voor je aanbod maar die kast is mij te 'modern'.
Het gaat echt om een beige 90's rebuild.


mvg,
Martijn
 
Ik heb inmiddels een kast gevonden.

121k.jpg

En ook een zgan Cherry G83-6000 toetsenbord zoals gezocht.:heart_eyes:


mvg,
Martijn.
 
Fijn dat je nog even een terugkoppeling geeft :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan