• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Bekende problemen met Windows 10 1809 tweede versie

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Ook de tweede versie van Windows 10 heeft nog weer problemen opgeleverd.

Ten eerste:
Apple heeft vastgesteld dat er sprake is van incompatibiliteit met iCloud voor Windows (versie 7.7.0.27), waardoor gebruikers problemen kunnen hebben met het bijwerken of synchroniseren van gedeelde albums na het bijwerken naar Windows 10, versie 1809.

Gebruikers die proberen iCloud for Windows (versie 7.7.0.27) te installeren op Windows 10, versie 1809, krijgen een bericht te zien, dat deze versie van iCloud niet voor Windows wordt ondersteund en dat de installatie mislukt.

Om een naadloze ervaring te garanderen, blokkeert Microsoft apparaten met geïnstalleerde iCloud for Windows (versie 7.7.0.27) software vanaf het moment dat Window 10, versie 1809, wordt aangeboden totdat dit probleem is opgelost.

Wij raden u aan niet te proberen handmatig bij te werken met de knop Nu bijwerken of de Media Creation Tool van de Microsoft software download website,
totdat dit probleem is opgelost.

Volgende stappen: Microsoft werkt samen met Apple aan een compatibele versie van iCloud voor Windows 10, versie 1809 in een komende release.

Ten tweede:
Na het updaten naar Window 10 versie 1809, kunnen F5 VPN-clients de netwerkconnectiviteit verliezen wanneer de VPN-dienst zich in een gesplitste tunnelconfiguratie bevindt.

Workaround: Om dit probleem te beperken, kunt u uw systemen handmatig configureren om al het verkeer door de VPN-tunnel te forceren.
Voor meer informatie over hoe u dit kunt doen, zie de F5-klantenservice pagina: https://support.f5.com/csp/article/K18448121

Ten derde:
Toegewezen stations kunnen na het starten en inloggen op een Windows-apparaat mogelijk niet meer worden aangesloten.

Symptomen zijn onder andere:

In File Explorer verschijnt een rode "X" op de toegewezen netwerkstations.
Toegewezen netwerkstations worden weergegeven als "Unavailable" wanneer u de opdracht voor nettogebruik uitvoert vanaf een opdrachtprompt.
In het meldingsgebied wordt een melding weergegeven: "Kan niet alle netwerkstations opnieuw aansluiten".

Workaround: Zie KB4471218 voor workaround scripts om automatisch een toegewezen netwerkstation opnieuw aan te sluiten, wanneer u zich op het apparaat aanmeldt.

Volgende stappen: Microsoft werkt aan een resolutie en schat dat er eind november 2018 een oplossing beschikbaar zal zijn.

Ten vierde:
Microsoft en Trend Micro hebben een compatibiliteitsprobleem met de OfficeScan- en Worry-Free Business Security-software van Trend Micro geïdentificeerd bij een poging om bij te werken naar Windows 10, versie 1809.

Om een naadloze update-ervaring te garanderen, blokkeren we apparaten waarop de betreffende zakelijke eindpuntbeveiligingsproducten worden uitgevoerd, van Windows 10, versie 1809, totdat een specifieke Trend Micro Critical Patch (CP) wordt toegepast.
Volgende stappen: voor informatie over wanneer er kritieke patches beschikbaar zijn voor deze producten, raadpleegt u het Trend Micro Business Support Portal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan