• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Belangrijke informatie betreffende het Nederlandse taalpakket

A

Abraham54

Gast
Belangrijke informatie betreffende het Nederlandse taalpakket

Het is mij gebleken dat webbrowsers niet weten, dat de taal instelling van dit forum Nederlands is.
In de vertaling heb ik dit manco al opgeheven.
Het probleem: bij het overschrijven van het taalbestand wordt het nieuwe gegeven niet overgenomen en blijft het browserprobleem bestaan.

Om dit probleem definitief op te lossen zal ik eerst het Nederlandse taalpakket moeten verwijderen.
Daardoor wordt het dan mogelijk de Nederlandse vertaling opnieuw te installeren.

Deze handelwijze kan ertoe leiden dat deze website voor jou ineens in de Engels taal is.

Scrol dan naar beneden en klik op English (US) en kies dan in het opgekomen venster op Nederlands, waardoor voor jou dit forum weer normaal zal werken.
 
De hierboven beschreven operatie is succesvol verlopen.
 
Juist opgemerkt maar je kwam al met de oplossing.👍:)
 
Zojuist verbazing. Bleek NCF weer gedeeltelijk engels maar dankzij je tip snel opgelost.:)
 
Laatst nog op Nederlands gezet, nu stond het weer op Engels.
Maar het is weer aangepast.
 
Inderdaad: weer een ongevraagde switch.

Waar eindigt dit? :)
 
Ook bij mij weer Engels. Geen probleem natuurlijk gewoon even omzetten. Maar het is wel vreemd dat XF dit zelf niet goed kan regelen.
 
Ik heb even gewacht met het antwoord, wou de commentaren lezen.
Wat is er nu gebeurd?

Ik heb de vertaling weer uitgebreid.
Echter wat in de vorige versies wel kon, lukt nu niet meer.

Wat deed ik eerder: dan installeerde ik de taalupgrade via overschrijven van het bestaande document.
Dat ging altijd goed - maar nu niet meer - de nieuwe vertalingen worden gewoon niet overgenomen, alhoewel de software wel even bezig is met het installeren.

Dus dan weer Nederlands verwijderen - het forum is daarbij op Engels gezet en het taalpakket opnieuw installeren.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan