• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Belgische VTM op nederland ontvangen, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Korrigan

6 tigger met gebreken.
Lid geworden
3 sep 2013
Berichten
1.966
Waarderingsscore
22
Hallo,

Ik heb geprobeert om via uitzending gemist de belgische zender VTM te krijgen. Dit lukt echter niet ivm regio beveiliging oid. Nu had ik ook wel eens gehoord dat je dan je tablet bij het herinrichten op belgie als land moet zetten. Ik twijfel hieraan. Ik denk dat het via IP adres afgeschermd wordt. Heeft iemand hier kennis van. En het mooiste zou zijn, hoe krijg je wel de belgische VTM te zien in nederland.
 
Zou je Ziggo hebben - dan had je nu kunnen genieten van Horizon TV - met alle binnenlandse- en buitenlandse TV-zenders - ook terugkijken.
En alles in HD.
 
Tja, dat heb ik niet. Ik zit op caiway. Wel met extra zenders, zoals mijn lievelingszender France2. Maar geen VTM.
 
Via hun site heb ik gedaan, registreren gaat goed. Tot bij het willen bekijken, dan krijg ik die melding van de grens overschreidend recht oid.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ok! Dan ga ik het nog eens proberen . Ik laat effe weten of het gelukt is.
 
De tip van Lange Pier is de oplossing.

Kun je Stievie FREE ook in het buitenland gebruiken?
Ja, indien je over een stabiele internetverbinding beschikt. Om vlot gebruik te kunnen maken van Stievie raden we een minimale downloadsnelheid van 10 Mbps aan en een ping onder 30 ms. Je kan de snelheid van je internetverbinding eenvoudig nagaan via een speedtest. Let wel, indien je je in het buitenland bevindt, dien je, om een correct resultaat te bekomen via de speedtest, de cursor op de landkaart te verplaatsen naar Belgi, alvorens op de knop Begin test te klikken.
Daarnaast zal je in het buitenland enkel de programmas kunnen bekijken waar Stievie de nodige rechten voor heeft bekomen. De app zal ook enkel beschikbaar zijn in de Belgische app stores en bij de registratie dien je ook over een Belgisch adres te beschikken.
 
Verdorie, het gaat ook nog ook. Via de VTM app op de ipad. Ik was in de war met belgie vier, voor de slimste mens. Vandaar dat ik VTM niet geprobeert had. Daar zenden ze " mijn pop up restaurant uit".
Bedankt voor de tip Arie!
 
Dus het werkt wel, ondanks dat je in Nederland zit?
Geen dank en veel kijkplezier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Korrigan,
Je kan via de website VTM als je je inlogd toch kijken
grn
 
Korrigan,
Je kan via de website VTM als je je inlogd toch kijken
grn

Klopt! Ik had alleen mijn ipad bij me o m te testen, vandaar de app.
Vr.gr.
 
Vroeger keken alle Vlamingen naar de Nederlandse zenders, gaan de Nederlanders nu ook bij de buren kijken?
Maar ja, in de jaren 70 had je niet veel keuze, kabel bestond nog niet, alles was via antenne.
 
Vroeger keken alle Vlamingen naar de Nederlandse zenders, gaan de Nederlanders nu ook bij de buren kijken?
Maar ja, in de jaren 70 had je niet veel keuze, kabel bestond nog niet, alles was via antenne.
Ik heb tot mijn 15 de in Maastricht gewoond (tot 1970). We keken vaak naar de belgische tv. Kapitein Zeppost, Schipper naast Matilde, N'onkel Bob. Johan en de Alverman. Tja, jeugd sentiment.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
De tip van Lange Pier is de oplossing.

Kun je Stievie FREE ook in het buitenland gebruiken?
Ja, indien je over een stabiele internetverbinding beschikt. Om vlot gebruik te kunnen maken van Stievie raden we een minimale downloadsnelheid van 10 Mbps aan en een ping onder 30 ms. Je kan de snelheid van je internetverbinding eenvoudig nagaan via een speedtest. Let wel, indien je je in het buitenland bevindt, dien je, om een correct resultaat te bekomen via de speedtest, de cursor op de landkaart te verplaatsen naar Belgi, alvorens op de knop Begin test te klikken.
Daarnaast zal je in het buitenland enkel de programmas kunnen bekijken waar Stievie de nodige rechten voor heeft bekomen. De app zal ook enkel beschikbaar zijn in de Belgische app stores en bij de registratie dien je ook over een Belgisch adres te beschikken.

Voor Stievie heb je toch een Belgisch adres nodig? Hoe werkt zoiets?
 
Korrigan,
Je kan via de website VTM als je je inlogd toch kijken
grn

Je moet je wel eerst een account aanmaken, en dan kun je 14 dagen alle uitzendingen terugkijken van wat je maar wil .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan