• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bepaalde hardnekkige apps verwijderen.

De naam zou handig zijn.

Zoals hier beschreven zou het volgens de uitleg van Apple moeten kunnen.

Apps verwijderen

Voer een of meer van de volgende stappen uit:

Een app uit het beginscherm verwijderen: Houd je vinger op de app in het beginscherm, tik op 'Verwijder app' en tik op 'Verwijder van beginscherm' om de app in de appbibliotheek te houden, of tik op 'Verwijder app' om de app van de iPhone te verwijderen.

Een app uit de appbibliotheek en het beginscherm verwijderen: Houd je vinger op de app in de appbibliotheek, tik op 'Verwijder app' en tik vervolgens op 'Verwijder'. (Zie Je apps terugvinden in de appbibliotheek.)

Misschien heb je nog iets aan deze uitleg?

@Roxmarie

Dank voor de links.
Ik zal ernaar kijken.

@Aarie25 @Roxmarie

Het is zover ik kan zien een app waarin er weer andere apps zijn samen gevoegd in een mapje.
Kun je die apps in dat mapje wel verwijderen/verplaatsen ?
Zou kunnen dat het mapje eerst leeg moet zijn voordat je de andere app kunt verwijderen

Kun je die apps in dat mapje wel verwijderen/verplaatsen ?
Zou kunnen dat het mapje eerst leeg moet zijn voordat je de andere app kunt verwijderen
@Aarie25

Ik heb dat geprobeerd maar kon niet alle apps erin zo 123 verwijderen...

Wat nu?

Zoals eerder aangeven zou de map weggaan als je alles verwijderd of verplaatst.
Maar dan moet je dat natuurlijk wel uitproberen.
@Aarie25

Ik heb geprobeerd wat jij o.a. heb gezegd.

Helaas is dit niet gelukt.

Ik kon niet alles uit het mapje weg slepen of selecteren.

Wat trouwens als de mobiel gejailbreaked is?

Valt er dan nog iets aan te doen?

Welke apps staan er dan in die map?

Wat trouwens als de mobiel gejailbreaked is
Je hebt hem nieuw gekocht toch? Dan is hij dat niet tenzij je dat zelf hebt laten doen om apps van buiten de appstore te kunnen installeren.

Je hebt hem nieuw gekocht toch? Dan is hij dat niet tenzij je dat zelf hebt laten doen om apps van buiten de appstore te kunnen installeren.
Ik heb die vraag ook al vaker gesteld, ik geef het op.
Zou ik als ik jou ook doen, want ik bedacht mij ineens dat ik vaker een topic met hem heb gehad, die maanden heeft door gelopen omdat hij steeds in herhaling viel en niet deed wat er gevraagd werd.

@boertje125

Het kan wel dat de mobiel gejailbreakt is.
De verkopers hebben ook gewoon toegang gehad op de mobiel.

Maar van waar kan men andere apps downloaden die niet in de Appstore voorkomen?

Heb je een of een aantal namen van deze bronnen / appstore voor mij?
Daar ben ik wel benieuwd naar.

Pfoe ik weet niet standaard uit mijn hoofd welke apps er allemaal in staan.
Maar zoiezo wel de niks zeggende app: Garageband etc.

Ik moet dan van de week weer even kijken welke andere apps erin staan. 😉

Ik heb die vraag ook al vaker gesteld, ik geef het op.
Zou ik als ik jou ook doen, want ik bedacht mij ineens dat ik vaker een topic met hem heb gehad, die maanden heeft door gelopen omdat hij steeds in herhaling viel en niet deed wat er gevraagd werd.
@Aarie25

Het betreft een nieuwe topic.
En het gaat om een heel andere mobiele telefoon.
De hulp die ik hier vraag is echt oprecht.
En ik neem jullie commentaren serieus.
Ik hoop verder op jullie begrip in deze situatie.

@boertje125

Waarvan is deze link?
Ik heb zelf in het verleden van Cydia gehoord. Maar weet er niet veel van.

En er waren 2 mappen op de betreffende nieuwe IPhone.
1 is de laatste tijd verdwenen uit de mobiel...

De andere map die bestaat uit ongeveer 14 Apps. Die dus bij elkaar zitten.
Namelijk een collectie van; Safari, Facetime, telefoon, gezondheid, opdrachten, foto's , tips, bestanden, conditie, vertaal, mail, weer, agenda, berichten.
En neemt een paar MB's in.

De andere map die ook op de mobiel zat was ook weer een map met een aantal apps bij elkaar.

Het is wat vreemd. Want ook : apart komen deze apps op de mobiel voor.

het zijn geen apps die in die map zitten maar snelkoppelingen of widgets waarmee je de app kunt starten,

De andere map die ook op de mobiel zat was ook weer een map met een aantal apps bij elkaar.

Het is wat vreemd. Want ook : apart komen deze apps op de mobiel voor.
Deze standaard apps zou je ook moeten kunnen verwijderen, maar er zullen er wat bijzitten die je niet kunt verwijderen.

Behalve apps van andere ontwikkelaars kun je ook de volgende Apple apps die standaard op de iPhone staan verwijderen:

Opmerking: In de Europese Unie zijn er mogelijk andere ingebouwde apps die je kunt verwijderen. Zie Bepaalde ingebouwde apps van je iPhone of iPad verwijderen in de Europese Unie voor meer informatie.

Terug
Bovenaan