• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bericht Promoten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jonalies

Nieuw lid
Lid geworden
6 apr 2022
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo,
Het is ivm het gebruik van Facebook
Ik heb een openbare pagina "op mijn naam" maar ook een Privégroep ( Forum Chronisch Zieken) waar ik beheerder van ben.
Aangezien wij een praatgroep hebben willen wij ( het bestuur) in onze regio een bericht Promoten ! 3 jaar geleden heb ik dit ook ondernomen en dit werkte.....
Nu vind ik nergens de link voor te promoten... FBHelp opgezocht en men verwijst naar "bij je bericht op Promoten " verder gaan of er zou moeten staan "Promoten niet toegestaan '
Niet op mijn privégroep maar ook niet op mijn openbare pagina staat dit er nog !
Andere personen zijn dit ook gaan nakijken op hun pagina en zien het ook niet staan.
Enkel als je groep "openbaar" is, kan dit wel... ?? en een privégroep wijzigen naar een openbare groep kan niet ! ivm Privacy.
Is er iemand die hier méér over weet en wat de mogelijke opties zouden zijn ??
Hartelijke groeten en alvast bedankt =)
 
Hallo,

Het lijkt erop dat promoten alleen voor bedrijven lijkt te werken.
Had jij deze link al gevonden? (Bovenste link)
Ik had die link reeds gevonden en gelezen maar "bericht promoten' is nergens te vinden...
het intrigeert mij waarom het niet te doen is !
Jaren geleden kon dit wel maar ja, het kan goed zijn dat het nu enkel voor bedrijven is....:worried:
Bedankt !
 
Het zal waarschijnlijk te maken hebben dat hun er geld aan verdienen.
Dit bericht komt uit 2019.

Wat kost een promotie op Facebook?

Je kunt een Facebookbericht promoten vanaf €2 per dag. Hoe vaak en aan hoeveel mensen je gepromote bericht wordt vertoond is natuurlijk afhankelijk van het budget dat je hebt gekozen. Over het algemeen geldt: hoe hoger het budget, hoe hoger het bericht wordt weergegeven in de nieuwsfeed van de doelgroep je target
 
Ik had die link reeds gevonden en gelezen maar "bericht promoten' is nergens te vinden...
het intrigeert mij waarom het niet te doen is !
Jaren geleden kon dit wel maar ja, het kan goed zijn dat het nu enkel voor bedrijven is....:worried:
Bedankt !
2 jaar geleden kon ik nog promoten voor diezelfde privégroep van mij en zelf instellen hoe vaak en voor welke doelgroep je koos... en dit ging over +- 30 cent per bericht......
 
Dat zal voor hun te weinig opbrengen.
Daarom kost het nu minimaal twee euro.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan