• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Berichten niet opgeslagen

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 161756
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 161756

Gast
Mijn berichten verdwijnen en bij opnieuw instellen emailadres verschijnt de foutcode 0X8004005...ik denk dat eerst die foutcode moet worden opgelost maar hoe?Heb w10 en ziggo.Als ik mezelf een mailtje stuur werkt het goed maar na het openen op mobieltje verdwijnt het..moet er een pop3 uitgeschakeld op het mobieltje maar hoe gaat dat?Nooit uit moeten vinden zegt mij vrouw
 
Nee op pc imap en vlgs ziggo moet op mobiel pop 3 aanstaan en moet dat uitgeschakeld worden
 
Aha, dan in de smartphone het e-mailaccount aanpassen en dus onder andere de servergegevens aanpassen naar IMAP.
 
Aha, dan in de smartphone het e-mailaccount aanpassen en dus onder andere de servergegevens aanpassen naar IMAP.
 
Ik heb ook Ziggo en heb op alle devices (iPads, iPhone en PC's) het servertype op IMAP staan. Kun je op alle apparaten je mail lezen en verwijderen. Als je een op één apparaat verwijdert verdwijnt het op allemaal, hoef je dus niet meerdere apparaten langs om je mailbox te schonen. Alle boxen lopen synchroon.
 
Om wat voor smartphone gaat het? En welk mailprogramma gebruik je daarop? Aan de hand daarvan kunnen we uitleggen waar de instelling zit en hoe je E-mail aan te passen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan