• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Besmet netwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inderdaad ik zie door de bomen het boos niet meer. Ik zet eerst de filter maar uit en office 2007 eraf is er een gratis office of moet ik daar een nieuwe voor kopen?

Er is een andere gratis vergelijkbare Office te krijgen, Abraham weet welke dat is.
Je zou hem een een prive bericht kunnen sturen, om te vragen welke dat is.
Voor de rest zou ik voor nu alleen de malwarefilter uitzetten en F-secure houden.
 
office is vrij prijzig en veel gebruikt. natuurlijk kun je het op vele plekken krijgen maar als je geen nerd bent is het naar een paar updates klaar dan hang je weer. windows zelf lever zelf tal van software in de normale windows, zoals paint , wordpad enz. maar wat een optie is, en gratis is OpenOffice

dat is alles wat een normale gebruiker nodig heeft.
doe er je voordeel ermee
 
Ik ga er morgen weer mee verder iedereen die mee heeft gedacht heel vriendelijk bedankt
 
Hallo Jetje, ik heb echt wel met verbazing jouw verhaal gelezen.

Ik ga jou nu verder helpen.
Eerst wil ik van jouw weten of jij thuis inderdaad een intern netwerk hebt met meerdere computers?
Zoja, hoeveel computers zijn er dan?
 
Wij hebben weer internet uit de scan resultaten konden ze vertellen dat er in de computers niks zat maar het was wel van een Windows systeem? Wij hebben verder niks in huis dus waar het vandaan komt misschien een besmet stickje? Wij hebben 1 nieuwe laptop sinds zaterdag dus daar durf ik nu niks op te zetten. De anders is naar de computer winkel om het helemaal schoon te maken en nieuwe Windows 10 erop. Wij gebruikten incredimail die is nu er ook af daar is Mozilla Thunderbird voor in de plaats gekomen. Maar dan zit ik nog met Office is het vertrouwd om een licentie op Marktplaats te kopen? Of heeft iemand een andere oplossing?
 
Hoi Jetje, dan gaan we nu eerst jouw huidige Windows nakijken!
Wat betreft Office en E-mail gratis - dat komt dan nog aan de beurt.

Download
52063a40e2e64-Farbar_Recovery_Scan_Tool_canned.png
Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links
Farbar Recovery Scan Tool 32 bit (x86)
Farbar Recovery Scan Tool 64 bit (x64)
Downloadlokatie: Dit programma absoluut naar het bureaublad downloaden dan wel daar naar toe verplaatsen!
Opmerkingen
: Alle openstaande programma's en webpagina's dienen afgesloten te zijn.

Antivirusprogramma en actieve malwarescanners dienen al voor je FRST.exe start gedeaktiveert zijn!
Hier en hier vindt je gegevens hoe antivirusprogramma's en spywarescanners te deaktiveren.

FRST opstarten:
  • Windows 2000 en Windows XP: dubbelklik op FRST.exe.
  • Windows Vista, Windows 7, Windows 8/8.1 en Windows 10: via rechtsklik op FRST.exe of FRST64.exe en kies voor "Als Administrator uitvoeren".

FRST start op:
  • Wanneer het programma is geopend klik dan op de knop Yes bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop.
  • Aansluitend zullen twee logbestanden - FRST.txt en Addition-txt aangemaakt worden en op het bureaublad opgeslagen worden.
.

Voeg beide logs toe aan jouw volgende antwoord.

Hoe de logs bij te voegen, kijk dan hier:
 
Dit hoeft niet want de andere laptop is bij de computer winkel en deze is zaterdag gekocht gekocht. Maar mijn vraag zou ik de office 2007 er wel op kunnen zetten?
 
Welke onderdelen gebruik jij van dat office pakket?
En een andere vraag, hoeveel e-mailadressen gebruik jij?
 
Alleen maar Word. Ik heb 1 e-mailadres
 
Dat is dan niet veel maar je zal blij zijn met het pakket wat ik je voorstel te gaan gebruiken.
Voor de E-mail geldt het zelfde!

Office:

E-Mailclient:

Heb jij als e-mailprogramma Office 2007 Oulook gebruikt?
 
Nee ik gebruikte incredimail nu dus Mozilla thunderbird.
 
Oeps als ik die wil downloaden staat er dat het virussen mee kan nemen dat vind ik eng!
 
Alle beide downloads zijn volkomen veilig!

Kan je een screenprint posten van die beveiligingswaarschuwing?
 
Ik zet ze erop en ga ze gebruiken zie wel wat er gebeurd. Bedankt voor uw hulp mvg
 
In het tekstgedeelte van Free Office na opstarten nog wel iets belangrijks instellen!

Via opties het opslaan gedeelte naar Microsoft Office instellen.
 
Abraham54 kan ik u ook een privé bericht sturen?
 
Hoe doe ik dat?
 
Gevonden en gestuurd!
 
Je zou kunnen denken aan Open Office. Writer is gemakkelijk in het gebruik en veel intuïtiever (vind ik tenminste) dan MS Word. En gratis bovendien.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan