Vraag Bestaat er een pc sloperij, dat iemand misschien weet ?

GeWij

Bekend gezicht
Lid geworden
16 feb 2016
Reaction score
5
Punten
18
Leeftijd
45
Dus net als bij auto's, dat je daar dan een los onderdeel kan krijgen ?

quandor

Gewaardeerd
Lid geworden
27 jan 2016
Reaction score
61
Punten
48
Laatst bewerkt:

GeWij

Bekend gezicht
Lid geworden
16 feb 2016
Reaction score
5
Punten
18
Leeftijd
45
Ja, zoek echt iets waar bv oude monitoren en pentium 4 bv liggen te wachten op vernieteging of zo, maar zolang ze er nog zijn, dat onderdeel voor wat geld op te halen is (of bestellen).

Ps u bedoeld met uw onderschrift misschien , in geval van dat bestanden waarde voor persoon hebben, dat daar toch maar blind vanuit gaan ?,.......... hmpfhhah, . kweet het nog zo niet daar mee.

Laatst bewerkt:

quandor

Gewaardeerd
Lid geworden
27 jan 2016
Reaction score
61
Punten
48
Ja, klik op de websites en je vindt denk ik wel wat je zoekt.

GeWij

Bekend gezicht
Lid geworden
16 feb 2016
Reaction score
5
Punten
18
Leeftijd
45
Iemand anders nog, die iemand weet die echt als princiepe gelijk werkt als een auto sloperij dus nogmaals, maar dan op pc gebied ? Bedankt eerdere antwoorden, daar niet van (voor wat het u zal van me, ik weet niet, maar toch maar ff).

quandor

Gewaardeerd
Lid geworden
27 jan 2016
Reaction score
61
Punten
48
Even voor de zekerheid: klik voor de grap eens op de gelinkte websites en kijk voor welke dumpprijzen zij hun accessoires te koop aanbieden, als ware het een computer sloperij...…….

Laatst bewerkt:

Rubensky

Moderator
Team lid
Lid geworden
17 okt 2011
Reaction score
192
Punten
63
Beetje een rare vraag. @quandor geeft precies wat je zoekt en dat vind je dan niet goed genoeg.

quandor

Gewaardeerd
Lid geworden
27 jan 2016
Reaction score
61
Punten
48
Mogelijk dat @GeWij over het woord "accessoires" op beide websites heeft heengelezen, want idd. daar staan precies de onderdelen die je, als het een auto zou betreffen, op de sloop zou vinden.

GeWij

Bekend gezicht
Lid geworden
16 feb 2016
Reaction score
5
Punten
18
Leeftijd
45
Beetje laat, links komen wel in de buurt, en had kans geweest dat daar te vinden zou zijn, maar sites meer gericht op tweedehands verkoop ipv meer passieve (in mijn idee) manier van doen van auto sloperij. Maar als op link van site ook was gelukt, praktisch voor mij net zo goed geweest natuurlijk. Nog ff, voor wat het waard was.

Hans60

Enthousiast
Lid geworden
16 dec 2011
Reaction score
18
Punten
38
Even voor het gemak: welke onderdelen zoek je precies?

Johannes1956

Bekend gezicht
Lid geworden
27 apr 2019
Reaction score
14
Punten
18
Leeftijd
63
😉
na mijn weten worden er geen Trabantjes meer gemaakt

PaulZ

Junior lid
Lid geworden
11 dec 2019
Reaction score
7
Punten
8
Leeftijd
47
nou dat ouwe meuk gaat vaak naar de kringloop of reclycling, die beuren nog tussen te 50 cent tot 2 euro voor dat troep. Geen handelaar meer die dat opkoopt. de enige kans dat je iets vind marktplaats afstruinen naar hobbysten, die zijn er genoeg. Maar in de handel zul je dit nog zelden vinden, Dus of kringloops bij langs of de lokale stortplaats van de gemeente.

boertje125

Gewaardeerd
Lid geworden
19 jul 2005
Reaction score
17
Punten
38
Leeftijd
49
google eens naar computer recycling bedrijf

GeWij

Bekend gezicht
Lid geworden
16 feb 2016
Reaction score
5
Punten
18
Leeftijd
45
Wel genoeg tips. Wat ik zocht is idd zoals bij kringloop, eens in magazijn kunnen kijken daar, en ligt dus een stapel aan oude pc's e.d.. maar ze verkopen alleen compleet geassembleerde apparaten. Maar bedankt verder iig. Genoeg andere mogelijkheden wat bij elkaar te scharrelen (dus) , kan op slot verder wel mijn part.

eeltje74

Nieuw lid
Lid geworden
8 jan 2020
Reaction score
2
Punten
3
Leeftijd
46
elke stad adverteerd er altijd wel iemand: " ik haal uw oude computers op gratis of voor weinig"
de meeste van deze figuren vragen niet veel voor losse onderdelen. En staan meestal op marktplaats.

Bovenaan Onderaan