• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bestanden kwijt na verplaatsen van de ene naar de andere usb-stick

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCdummy

Nieuw lid
Lid geworden
28 dec 2012
Waarderingsscore
0
Omdat mijn usb-stick (Adata) met back-up bestanden vol dreigde te raken, wilde ik de bestanden overzetten naar een nieuwe stick (Bsix) met meer geheugen. Nadat ik de bestanden geselecteerd had en ze naar de usb verplaatste, startte de overdracht naar behoren.
Tijdens de overdracht verscheen echter enkele malen een melding dat het bestand niet verplaatst kon worden. Klikken op 'opnieuw proberen' had geen effect, waarna ik op 'overslaan' (de enige overgebleven optie heb geklikt. Nadat dit voorval zich enkele malen voordeed werd de overdracht vervolgd.

Ik ging er vanuit dat de bestanden die niet overgezet konden worden, op de oorspronkelijke stick zouden blijven staan. Nu blijken deze bestanden echter onvindbaar!
Sterker nog: op de nieuwe stick (Bsix) zijn de gehele mappen waar deze bestanden in stonden niet te vinden.
Wanneer ik de oorspronkelijke stick (Adata) wil openen en geeft hij aan dat ik hem eerst moet formatteren voordat ik deze kan gebruiken.
Ik weet dus niet zeker of de bestanden niet meer op deze stick staan, maar ben bang dat ik deze definitief kwijt ben wanneer ik hem formatteer. Iemand suggesties?
Daarnaast lees ik op andere fora over Recuva. Weet iemand of dit mij in dit geval kan helpen?

Aangezien het om een back-up gaat heb ik geen extra back-up van deze bestanden, en vraag ik me af of deze alsnog achterhaald kunnen worden? Hopelijk kan iemand me hierbij helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan