• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

bestanden overzetten van iphone naar windows 10 lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

pgw777

Nieuw lid
Lid geworden
6 dec 2009
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo, mijn iphone 11 staat bomvol.
Het probleem is, ik krijg de bestanden er niet af en op een harde schijf/pc.. Ik ben al heel lang aan het proberen om foto's over te zetten van een Iphone 11 naar mijn windows 10 laptop.

Ik heb alles gedaan wat Apple hierover zegt: Telefoon aan en ontgrendeld. In Windows de app Foto's geopend en dan "importeren" selecteren, "vanaf een usb apparaat" en ik heb de mappen geselecteerd. Tot zover gaat het goed. Maar dan opeens steeds de melding:

"Er is iets misgegaan. Uw bestanden zijn mogelijk niet geïmporteerd". Er is inderdaad niks overgezet, Opnieuw proberen of sluiten, helpt niks.

Een paar keer lukte het me op een andere manier, gewoon de iphone in de verkenner opzoeken en wat bestanden kopiëren naar de pc. Maar na een keer of drie, kreeg ik ook steeds lege mappen te zien en lukte het niet meer.

Op windows heb ik het ook geprobeerd met Itunes, maar daar lukte het helemaal niet mee om foto's te vinden zodat ik ze kon overzetten.


Wie kan me helpen? De telefoon komt voller en voller te staan. We komen er niet uit.
De icloud is ook vol, ik heb ook geen idee hoe ik die leeg moet krijgen.

Ik hoop dat iemand me kan helpen! Alvast bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan