• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beste (tijdelijke) vervanging van Firefox?

Status
Niet open voor verdere reacties.

HansGU

Elite lid
Lid geworden
22 jul 2012
Berichten
5.088
Waarderingsscore
1
Kan iemand me zeggen welke (veilige) webbrowser ik het beste i.p.v. Firefox kan installeren?

Alvast bedankt!
 
Pale moon? Nog nooit van gehoord, maar ik zal het eens installeren.

Dank je wel Emi.
 
is vergelijkbaar met Firefox ...vind deze zelfs beter dan FF

55269f2f8bb79-Ashampoo_Snap_2015.04.09_17h47m01s_003_.png
 
en wat is er beter aan dat palemoon dan???
 
Helaas had ik niets aan Pale moon. Ik heb het tijdelijke (vervelende) probleem dat ik sommige specifieke clubpagina's na de laatste Firefox update (afgelopen weekend) niet meer kon laden. In IE11 lukt dat nog steeds wel.

Na Pale moon te hebben geinstalleerd werken die specifieke pagina's ook niet (kennelijk teveel Firefox gerelateerd) waardoor ik net zo goed het mij vertrouwde Firefox kan blijven gebruiken. Of... misschien een andere browser zoals bijv. Opera uitproberen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben lid van clubs welke via het (centrale) bondsbureau een clubpagina hebben/gebruiken. Sinds de laatste Firefox update van afgelopen weekend kan men (alles in Firefox) wel de clubpagina laden maar wil je doorlinken naar de uitslagenpagina dan krijgt iedereen de volgende foutmelding:

BEVEILIGDE VERBINDING MISLUKT.

Bij de Nederlandse Bridgebond is men nu druk bezig het programma (is gekoppeld aan alle bij de NBB aangesloten clubs) aan te passen zodat ook in Firefox alles weer werkt. Volgens zeggen zou e.a. volgende week gefikst zijn.

Overigens werkt e.a. wl in IE11, maar deze browser laad alles veel te traag :wall:

Groet,
Hans
 
heb je een popup blocker??? dat wil ook wel eens het probleem zijn
 
De verbinding met nbbuitslagen.transfer-solutions.com werd onderbroken tijdens het laden van de pagina.

De pagina die u wilt bekijken kan niet worden weergegeven, omdat de echtheid van de ontvangen gegevens niet kon worden geverifieerd.
Neem contact op met de website-eigenaars om ze over dit probleem te informeren.

De website heeft geen beveiligd adres, maar Firefox probeert wel een beveiligde verbinding te maken, maar wordt hierin onderbroken doordat de website geen correcte gegevens retourneert.
 
Dat heeft echter geen relatie met de in Joomla gemaakte site van de BridgeBond.
 
dan ben ik verkeerd ...dacht dat het over deze site ging .
 
juist die geeft in Firefox en Pale moon aan dat het aanmaken van de beveiligde verbinding mislukt is ..
Ashampoo_Snap_2015.04.10_10h45m37s_002_.png

maar met de IE11 zijn er geen problemen merkbaar ook het laden van de site niet ...deze vloog er hier binnen 2 seconden er op ..
 
Ja, dat gaf ik al aan (werkt wel in IE11).

De verwachting is dat het huidige NBB-programma binnen een week ook niet meer in IE11 werkt. Men is momenteel bezig de eigen (landelijk) gebruikte applicatie aan te passen zodat over (hopelijk) een week alles weer onder iedere webbrowser draait. De aanpassing (update) welke Firefox afgelopen weekend doorvoerde zal naar alle waarschijnlijk spoedig ook in andere webbrowsers worden doorgevoerd Dat heb ik tenminste begrepen van de ICT-experts bij de NBB.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan