• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Beste (voordeligste) Internet Providers

Status
Niet open voor verdere reacties.
E

Ex lid 168236

Gast
Hi,

Ik heb nu een abbonnoment met TV, vaste Telefonie en Internet (50mb/5mb) waarvoor ik nu ongeveer 50 euro betaal.

Nu is het geval dat ik eigenlijk alleen Internet gebruik omdat ik van mening ben dat normaal TV mij niets te bieden heeft wat ik online niet kan vinden of krijgen.
Daarnaast is bellen met de vaste lijn iets dat ik al bijna 5 jaar niet meer heb gedaan.

Mijn conclusie is dat ik waarschijnlijk veel voordeliger af ben met een abbonoment bij een provider met alleen Internet in mijn pakket.

Nu is mijn vraag aan jullie of dit een goed plan is en waar ik het beste mijn abbonnoment kan afsluiten in dit geval... Eventueel informatie over Providers waarbij er een mogelijkheid is voor het hosten van bijvoorbeeld een eigen website vanuit huis en meer van dat...

Alfast bedankt
 
Hallo
Ik denk dat alleen internet jou rond de 25 euro gaat kosten.
Hier een voorbeeld vanaf 25 euro Klik hier

Bij bijvoorbeeld Ziggo kun je niet alleen internet afnemen.
Je zou eens kunnen kijken wat een site zoals deze aangeeft.
Klik hier
Als je er 1 hebt gevonden die jou wel aanstaat, wel even op klachten/reviews zoeken, scheelt mogelijk een hoop ellende.
 
Ik weet via al diegenen die Tele2 hadden - dat ze niet tevreden waren, dat lag vooral aan de oude modems, die Tele2 gebruikte.
Of die situatie nu verbetert is, mag je hopen.
 
Elke provider heeft wel eens problemen.
Ik heb al ruim 13 jaar Ziggo en dat bevalt zeer goed, terwijl een ander alleen maar problemen heeft met Ziggo. Zo zal het bij de rest ook zijn, de een heeft nergens last van terwijl een ander alleen maar problemen ondervind.
 
Jij al 13 jaar, ik sinds 2003 - dat is al weer 15 jaar.
 
Ik heb alleen Internet 50 mb voor 35 € glasvezel bij Telfort

Heb ik nu al 14 maanden ,en tot nu toe geen enkele storing gehad.
 
Een collega van mij zit ook bij Telfort - heeft een week zonder internet gezeten, dankzij het gegeven dat het niet belangrijk werd gevonden om de telefooncentrale in de stad te ontstoren.
 
Zo zal het bij de rest ook zijn, de een heeft nergens last van terwijl een ander alleen maar problemen ondervind.

En zo ben ik bij Ziggo weggegaan 1 en al ellende.
 
Ja zo heeft iedereen wel met een provider problemen. Hopelijk werkt alles nu wel zoals het hoort?
 
Jij al 13 jaar, ik sinds 2003 - dat is al weer 15 jaar.

Als iets goed bevalt stap ik niet over ondanks dat je ergens anders weer korting kunt krijgen.
 
Je moet volgens mij met het volgende rekening houden. ADSL kan heel traag zijn doordat er, of te weinig snelheid wordt geleverd, of je ver van de centrale afzit.

Heb je glasvezel dan heb je die problemen niet.

Dan nog even dit ter aanvulling op @Abraham54 nee, bij Tele 2 hebben ze niets verbeterd hetzelfde geldt voor T-mobile oude Draytek routers waar voor een leek geen beginnen aan is.

De Experia V10 box van o.a. Telfort werkt erg goed.
 
Je moet volgens mij met het volgende rekening houden. ADSL kan heel traag zijn doordat er, of te weinig snelheid wordt geleverd, of je ver van de centrale afzit.

Heb je glasvezel dan heb je die problemen niet.

Dan nog even dit ter aanvulling op @Abraham54 nee, bij Tele 2 hebben ze niets verbeterd hetzelfde geldt voor T-mobile oude Draytek routers waar voor een leek geen beginnen aan is.

De Experia V10 box van o.a. Telfort werkt erg goed.

Ik was net van plan om bij tele-2 alles onder te brengen. Ik heb daar namelijk al een sim-only abonnoment en misschien dat ik dan voordeeltjes heb.

Nu ik dit lees vraag ik alleen af wat er nou kan mankeren aan een modem (behalve dat een andige usb-poort niet werkt of dat er te weinig beveiligings opties zoals deep-packet-inspection (DPI-filtering))
wat niet via :

>>> [ (kut)modum in bridge-modus] + [ een goede , zelf ge-kozen/kochte router (of2) ]

is op te lossen ???

Ik heb mij al eens af-gevraagd waarom providers hun eigen modem/router-apperaat leveren, waar dat mee te maken heeft. Ik heb nu een combi waarvan de usb-poort niet werkt. Dat zal vast een reden hebben!
Ik betwijfel of er providers zijn die dat wel prima vinden." Maakt ons niet uit wat je er tussen hangt. Mag je zelf beslissen beste klant.. :p" .. :yum
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het in zijn geheel quoten van berichten is overbodig. Je kan de berichten namelijk gewoon teruglezen. Gebruik deze functie alleen als je een bepaald deel van een bericht wilt aanduiden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan