• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

besturing veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

tojo

Gast
beste mensen ik zit met een probleem
ik heb een laptop met een duits besturing windows 2000 pro
kan ik daar gewoon een nederlandse over heen zetten eventuweel xp
en hoe moet ik dat doen
 
Hallo Tojo, ja, onder voorbehoud, dat kan. Nadat de duite Win2000 variant is opgestart, stop dan de installatie CD-rom in de drive en in het opstartscherm kies je dan voor installeren. En in een volgend venster kies je voor Update.
Maar als je XP wil installeren, weet dat XP minstens een systeempartitie van zeg 10 GB nodig heeft! En een volledig schone installatie heeft altijd de voorkeur. Sowieso heb je mogelijk voor XP nieuwe drivers nodig! En als je Windows 2000 NL over de Duitse heenzet, krijg je mogelijk systeemproblemen vanwege het genstalleerde duitse Servicepack 3 cq. 4.
Dus ook hier heeft een schone installatie de voorkeur. Het voordeel is dan ook nog, dat bij de update-installatie, de vorige installatie bewaard wordt. Dit gebruikt dan ook weer de nodige ruimte op de harde schijf!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan