• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Besturingssysteem TIZEN

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ben.Zijlstra

Junior lid
Lid geworden
12 nov 2019
Berichten
39
Waarderingsscore
1
Beste mensen.

Op onze samsung smart tv staat het besturingssysteem TIZEN. Hoe verbind ik een draadloos logitech k400 plus toetsenbord met een usb unifying ontvanger met de samsung smart tv. De tv is een half jaar oud. Ik wacht graag op een duidelijke uitleg aub. Groet Ben.
 
Hallo,
Het is de vraag of dat gaat werken, of ondersteunt wordt.
Want dit staat op de site van Logitech.

Ondersteunde besturingssystemen/platformen

Windows® 7, Windows 8, Windows 10 of later
Android™ 5.0 of later
Chrome OS™
USB-poort


Maar er staan wel verschillende video`s op Youtube, waar ze wel worden aangesloten op een Samsung tv.
 
Aarie25

Bedankt voor je snelle reactie.
USB-poort bedraad zeker?
Maar wat is wel 'n goede bluetooth draadloos toetsenbord met touchpad voor de samsung smart tv. Met besturingssysteem TIZEN
Groet Ben
 
K600 draadloze toetsenbord van Logitech
werkt zeker met Tizen.
 
Beste Aarie25
Dat was mijn idee ook al.
Waar is de Logitech K600 te koop en heeft deze ook bluetooth.
Gr Ben
 
Ik heb bij MediaMarkt een Logitech K400 toetsenbordje gekocht. Daar zit 'n USB dongletje bij voor Bluetooth. Dit steek je in een USB poort en je hebt verbinding tussen toetsenbord en TV. In ons geval ook een Samsung Smart TV. Zal met een K600 niet veel anders zijn.
 
Beste Hans60
Logitech K400+ met usb unifying heb ik geprobeerd,maar ik krijg het niet voor elkaar om bij de smart tv verbinding te maken.
 
Wat voor verbinding moet je maken dan? Bij mij was het USB dongle insteken en hij werd vanzelf herkend.
 
Is de USB unifying die meegeleverd is bij de Logitech K400+ het zelfde als een USB dongle? Heeft de Logitech K400+ zelf wel bluetooth?? De smart tv zelf heeft wel bluetooth.
 
doe het volgende eens met de Logitech K400
Sluit de draadloze ontvanger aan op USB-poort 2 aan de achterkant van de tv.
Schakel de tv in en laat hem opstarten.
Houd de knop CONNECT aan de achterkant van het toetsenbord 3 seconden of langer ingedrukt om verbinding te maken met de tv

de K400 heeft dus geen bluetooth je dient de meegeleverde draadloze ontvanger te gebruiken .
 
Emi
Bedankt voor de tip.
Dat ga ik proberen,of dat gaat werken zie ik wel of niet.
 
Is het toetsenbord eerst gekoppeld met de unifying receiver (dongle)?
Ik had dat voor met een logitech k400 op een sony smart tv.
Ik heb het toetsenbord eerst gekoppeld met de unifying receiver via mijn pc/laptop. Daarna de dongle in de tv usb poort gestoken en het werkte van de eerste keer;
 
ShadyAngel
Bedankt voor je tip,die is ook te proberen!?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan