• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beta versie Malwarebytes is uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mbam is gratis, alleen heb je 14 dagen de volledige versie,
daarna alleen de scan functie zonder toeters en bellen.
Kan het niet zijn dat jou broer eerst nog de 2.2 versie had en nu de 3.3 versie?
Kan ook een update fout zijn, die mogelijk morgen alweer is verholpen.
 
Dit komt van hun site, dus ik zou het gewoon afwachten.

Voorwaarden voor gratis proefversie
De proefversie van Malwarebytes voor Windows voorkomt 14 dagen lang dat geavanceerde bedreigingen zoals ransomware uw computer aanvallen. Daarna wordt de software teruggedraaid tot een beperkte scanner.

DOE NIETS
Malwarebytes for Windows wordt teruggedraaid tot een handmatige scanner waarmee u malware kunt detecteren en elimineren als u een scan uitvoert. U kunt op elk moment upgraden naar de Premium-versie.
 
ooit heb ik voor zo'n 25 euro een lifetime licentie gekocht, maar dat kan natuurlijk niet meer....
dan heb jij ook een mail toegestuurd gekregen en hoef je in feite maar hen terug te contacteren en hen hier op te wijzen .
indien er 100% bewezen kan worden dat jij in hun data base vermeld sta dan word die lifetime licentie wederom geactiveerd en zal deze nooit verlopen ...
ik heb hetzelfde 1x meegemaakt en deze werd aanstonds geactiveerd maar je moet voor 100% kunnen aantonen dat je deze ooit bij hen heb aangekocht ...
 
@Emi: klein misverstand: er is geen probleem met mijn lifetime licentie maar de prijs van 40 euro per jaar + die in mijn ogen wat agressieve benadering vind ik een opvallende verandering. Waar het om gaat is dat Mbam het programma toch wel erg nadrukkelijk presenteert als iets wat je maar beter gelijk kunt kopen, je speelt dan in op de onzekerheid van veel mensen waar het gaat om computers en beveiliging, dat is althans wat ik wel degelijk merk.
 
Had je nog gekeken welke versie erop staat? Hoe lang duurde het voordat jij de melding kreeg, nadat jij mbam er opnieuw op had gezet?
 
Was de voorlaatste versie, dus de versie vóór deze 3.3.
Melding kreeg ik gewoon als ik de gratis versie van Mbam op m'n laptop opstartte. Ik heb die versie juist met mbam-clean verwijderd om te voorkomen dat er resten achterbleven maar toen ik 3.3. erop zette werd de vervaldatum direct hervat. Er blijven dus altijd de nodige gegevens in het register staan.
 
Heb jij wel de goede verwijder tool gebruikt?
Want voor de 3.0 versie moet je een andere gebruiken dan de 2.2 versie.
Ook merk ik dat de 3.0 tool niet altijd goed werkt.
 
Ik heb niet de laatste, nieuwste versie verwijderd maar de voorlaatste. mbam-clean gedownload vanaf de site van mbam zelf, dus dat zal wel OK zijn.
 
Ik zal toch eens kijken of je wel de goede tool hebt gebruikt. Want anders zou alles verwijderd moeten zijn. De computer wel opnieuw opgestart?
 
ik lees in bericht #108 dat jezelf eerst de oudere versie heb verwijderd ...en daarna versie 3.3 heb geinstalleerd ...
zelf heb ik hier niets verwijderd van de eerdere versie en gewoon de setup gestart van de nieuwe ...
tijdens deze installatie gaat deze namelijk eerst de oudere verwijderen maar er worden 2 bestanden op het bureaublad neergezet ...betreffende de licentie en de activatie gegevens !
daarop word dan de pc afgesloten vanuit de installatie procedure en na de herstart van het systeem gaat de installatie procedure gewoon verder en verdwijnen ook de 2 bestandjes van het bureaublad daar deze tijdens de installatie wederom gebruikt worden en men zodoende ook weer de volledige versie verkrijgt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan