• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beter WiFi gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee de powerline vertraagd de wifi niet en is ook niet afhankelijke van de wifi in het router/modem.
net als een bedraade extender.
In tegenstelling tot een draadloze extended die er voor zorgt dat de wifi snelheid van de modem door midden gaat.

vanzelfsprekend moet je de snelheid delen als er meer apparaten gelijktijdig gebruik maken van de verbinding
 
Een powerline extender (zoals jij ze noemt) kan de wifi wel degelijk vertragen. Er zit namelijk weer een apparaat tussen de router en de client waar de verbinding naar toe zal moeten.

Natuurlijk heeft Abbs gelijk dat je eerst moet kijken of er een betere verbinding beschikbaar is. Want ja, je kan wel verschrikkelijk goed signaal op de wifi hebben maar de boel blijft traag omdat de verbinding niet toereikend is.
 
De TS geeft in zijn eerste post aan dat hij tevreden is met zijn bedrade aansluiting.
waarom hij dan met alle geweld sneller moet omdat zijn wifi brak is steld mij voor raadsels.
 
De TS geeft in zijn eerste post aan dat hij tevreden is met zijn bedrade aansluiting.
waarom hij dan met alle geweld sneller moet omdat zijn wifi brak is steld mij voor raadsels.
Helemaal mee eens en we kunnen ook niet in de TS zijn portemonnee kijken dat voorop.

Maar het is zonden een een aantal producten te kopen die hem waarschijnlijk niet gaan helpen.
En ja ik spreek uit ervaring want ik heb een aantal powerlines geprobeerd en had vele storingen.
Ik kreeg nooit een stabiele wifi.
 
Bovenstaande kan ik geheel beamen. Heb er ook een aantal geprobeerd, nooit een succes.
 
Je wifi bereik heeft geen donder te maken met de snelheid van je internet verbinding
als Medjet op zijn bedraade verbinding wel tevreden is qua snelheid kan hij met wifi ook tevreden zijn als het bereik daarvan wordt vergroot.

of iets dergelijks als je 3 fase binnen krijgt
In een huis van 100 jaar oud......
En tegenwoordig werken ze ook via de 0 en aarding, indien aanwezig.

Buurman heeft ze door het hele huis en die is wel tevreden erover.
 
Ik heb ze zelf ook gebruik ze alleen in de zomer voor wifi in de tuin
ze werken uitstekend en trekken hier gewoon de volledige snelheid van de glasverbinding
 
Heel erg bedankt iedereen voor reacties!
Ik ben wel wat wijzer van geworden. Zowiezo heb ik een nieuwe abonnement en modem besteld (gratis, wel na heen en weer trekken..). Vanaf volgende week heb ik 60 Mbps (ipv 20) en dat zou wat beter gaan hoop ik. Zo niet, dan kom ik hier weer..

Speciaal dank voor Rubensky voor mooie uitleg.
Dus zijn wij er om je te helpen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan