• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Betere Videokaart HP prodesk 400g1

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeff1986

Nieuw lid
Lid geworden
16 jun 2022
Berichten
10
Waarderingsscore
0
Hallo,

ik ben mijn oude pc een HP prodesk 400 g1 aan het opknappen.
nieuwe harde schijf en voeding zitten er al in en wat meer geheugen.
7 seconden opgestart. super pctje.
alleen nu, ik wil graag een wat beter videokaart hebben voor deze pc. ik had een asus gekocht via MP 4gb.
maar deze blijkt niet te werken op dit type moederbord?
welke videokaart zou wel werken op dit moederbord met een Intel Core i5-4570?
alvast bedankt!

Mvg jeff
 
Dan moeten we weten wat voor moederbord er in de PC zit. Normaal kunnen we dat zien a.d.h.v. de info die je al gegeven hebt maar je hebt bijna alle onderdelen die je kan vervangen al vervangen.

Dus, welk moederbord zit er in?
 
Dan moeten we weten wat voor moederbord er in de PC zit. Normaal kunnen we dat zien a.d.h.v. de info die je al gegeven hebt maar je hebt bijna alle onderdelen die je kan vervangen al vervangen.

Dus, welk moederbord zit er in?
Wat ik kan vinden is dit.
  • HP ProDesk 400 G1 Moederbord
  • HP reserveonderdeel: 718413-001
  • Model: MS-7860
  • AS# 718775-001
  • Fitting: LGA1150
MVg
 
Dat is toch een redelijk standaard moederbord met PCI-e sloten, daar zou gewoon een andere videokaart in moeten werken.
Let wel op, sommige videokaarten vereisen een extra voedingsaansluiting (weet niet of jouw voeding die beschikbaar heeft) en soms moet je in de bios aangeven dat specifiek het PCI-e slot gebruikt moet worden i.p.v. een onboard variant

Meer informatie over Motherboard voor HP ProDesk 400 G1 MT MS-7860, socket 1150, [090-2MB-HP014]

Chipset:– Intel Q85

P/N:MS-7860, 718413-001, 718775-001

Socket:LGA1150

Used in: HP ProDesk 400 G1 MT

Geheugen:– 32 GB Max

– DDR3 (2/4 Sloten)

Uitbreidingen: PCI Express x1, PCI Express x16

Ethernet (RJ-45), HDMI, VGA port, COM port
 
Deze videokaart heb ik. Moet inderdaad extra voeding in. Dit had ik ook gedaan. Alleen toen ik hem aan deed. Begon de pc te piepen en starte niet op. Ventilators van de videokaart gingen ook niet aan. Zag wel een groen lampje op de kaart branden.
 
Zien jullie de bestanden die ik toegevoegd heb?
 
Afbeeldingen kun je met imgdumper uploaden en dan de link hier plaatsen..
 
62ac5d41e2522-20220616_204955.jpg
 
Kaart in een andere PC testen, ook niet?, rip.

Nooit graka's via MP aanschaffen.....
 
Ik heb niet even een andere pc staan om te testen helaas. Wat raden jullie aan als grafische kaart voor pak em beet 250 euro? Ik speel soms maar 1 spel. Destiny 2. De rest gewoon films etc.
 
voeding heeft een wattage van 650watt
 
Maar heeft je voeding dan geen aparte 6pins om op de videokaart aan te sluiten?
 
Ja zeker wel. In de videokaart zit een aansluiting voor 6 en 4 geloof ik. En die kabels zitten ook gewoon in de voeding.
 
ja dat kan, maar is die prima voor wat ik wil? voordeel ook weer is de kaart is een stuk korter.
die ik nu had ook paste echt met veel moeite.
 

Daar staan 2 keurige tabellen met minimale en aanbevolen specificaties voor het spel Destiny 2.
Dat kun je als lijdraad aanhouden.

Aanbevelingen zijn dus:
Nvidia: 9 of 10 series
AMD: R9 300 serie

Let wel op dat deze kaarten waarschijnlijk niet meer nieuw te koop zijn maar dat biedt ook prima kansen om een gebruikte voor een zacht prijsje op de kop te tikken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan