• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Betreft Trust USB Stick en Muis

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Waarderingsscore
4
Halo ik zit met een probleem en ik hoop dat u mij kan helpen
ik heb een USB Stick en Muis van Trust het model nr 14694 de USB stick dat gaat aan en de muis gaat ook aan als hij helemaal opgeladen is en als ik de voeding verwijdert dan geeft de muis geen teken meer , wie weet wat daar de oorzaak van kan zijn , ik heb in apparaat beheer gaan zien en daar word alles aangeduid , zodus dan herkent die de stick en de muis , ik moet u wel zeggen die zijn nog nooit gebruikt .
Giedoke

Als ik zo je omschrijving uit elkaar pluis dan vertel je eigenlijk dat die muis nog nooit heeft gewerkt ?

Halo iedereen bedankt de muis en de stick werken weer , maar nu hen ik een ander probleem ik heb een atmpc tablet met android 13 daar was een Clavier bij en een muis daar wil k graag de werking van weten als het mogelijk is ik ga proberen er een paar foto's bij te voegen

Bijlagen

• 2024-11-25-13-55-05.jpg
    2024-11-25-13-55-05.jpg
    475,2 KB · Weergaven: 8
  • 2024-11-25-13-55-07.jpg
    2024-11-25-13-55-07.jpg
    473,6 KB · Weergaven: 8
  • 2024-11-25-13-55-28.jpg
    2024-11-25-13-55-28.jpg
    440,4 KB · Weergaven: 8
Kan je de oplossing vermelden van je eerdere probleem ?

En voor dit nieuwe probleem zal je beter een nieuw topic moeten starten.

@erikdenhouter dat had ik ook gedacht dat ik daar een nieuw topic moest open vergissing van mij maar waarom telkens die Speccy die laat toch maar aleen VGA en Cleaner zien en die heb ik al .
Het vorig probleem slechte contacten baterijen.

....maar waarom telkens die Speccy die laat toch maar aleen VGA en Cleaner zien en die heb ik al .
Verwarrend.... Geplaatst in het verkeerde topic ?

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan