• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Beveiligde verbinding tot stand brengen

Status
Niet open voor verdere reacties.

aspaan

Gevestigd lid
Lid geworden
10 jul 2016
Berichten
312
Waarderingsscore
10
Ik wil nogmaals het probleem aankaarten, van de melding die ik steeds kreeg bij Chrome:
Beveiligde verbinding tot stand brengen

Dit komt niet bij alle sites voor,maar bij een aantal, door mij belangrijk te gebruiken sites
Na die melding duurt het een lange tijd (ca 30 sec tot 60 sc) tot de gevraagde sites worden getoond
Ik dacht in eerste instantie, dat dit een Chrome probleem was, maar ik heb dat probleem ook met bv Opera
Bij Opera krijg ik die melding niet, maar het duurt bij die sites dan wel heel erg lang voor de site beschikbaar is

Ik heb gemerkt dat het geen verschil maakt of de sites nu met: HTTP danwel HTTPS worden aangesproken

Ik vraag mij nu af waar het probleem zou kunnen liggen, en of er meerdere gebruikers zijn, die ook steeds die melding krijgen
 
Post eens een aantal links waar jij die problemen ondervind en geef aan welke antivirus jij gebruikt.
 
Geen enkel probleem met die sites, allen zijn beveiligd.
Browser: Firefox 78
 
Open Google Chrome, in de navigatiebalk type: chrome://settings/ bovenaan in de zoek balk typt u: hardware. Schakel nu de optie “hardwareversnelling gebruiken indien beschikbaar” en herstart Google Chrome. Controleer of de Beveiligde verbinding tot stand brengen, time out problemen met Google Chrome zijn opgelost
 
Abraham54:
Ik heb ook nu weer Firefox geprobeerd met deze sites, en deze geven geen problemen
Wellicht hebben Chrome en Opera eenzelfde Browser-Engine in gebruik???

Maar in gebruikte FF tot op heden niet meer, omdat ik daar vaak een BSOD-melding kreeg:
Bad Pool Header, File: Ntoskrnl.exe+6F880
Ook daarvan heb ik in het verleden wel eens over gerapporteerd, waar ik verder niets ben mee opgeschoten
(Zie bijlage)

==================================================
Dump File : 062820-25833-01.dmp
Crash Time : 28-6-2020 16:41:57
Bug Check String : BAD_POOL_HEADER
Bug Check Code : 0x00000019
Parameter 1 : 00000000`00000003
Parameter 2 : fffff800`03a19c40
Parameter 3 : 00000000`00000000
Parameter 4 : fffff800`03a19c40
Caused By Driver : ntoskrnl.exe
Caused By Address : ntoskrnl.exe+6f880
File Description : NT Kernel & System
Product Name : Microsoft® Windows® Operating System
Company : Microsoft Corporation
File Version : 6.1.7600.17273 (win7_gdr.130318-1532)
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+6f880
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\062820-25833-01.dmp
Processors Count : 4
Major Version : 15
Minor Version : 7600
Dump File Size : 290.360
Dump File Time : 28-6-2020 16:43:22
 

Bijlagen

  • Bad Pool Header.txt
    2 KB · Weergaven: 0
Beste gebruiker: Dorado.

Ik heb de hardware-versnelling in Chrome gecontroleerd, deze stond al AAN!
 
Kijk eens op deze link. Hier staan meerdere oorzaken en uiteraard oplossingen a.d.h.v deze oorzaken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan