• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Beveiliging voor op internet

Status
Niet open voor verdere reacties.

jvanwijngaarden74

Junior lid
Lid geworden
31 okt 2018
Berichten
33
Waarderingsscore
0
Graag advies. Wat is een goede beveiliging voor internet? ik wil met de aanbieder in het Nederlands kunnen communiceren en een duidelijk e-mailadres hebben om eventueel het account te beëindigen. Bij Avira gaf dit veel moeite en ergernis. Moet ook wel betaalbaar zijn (!). Ik hecht veel waarde aan uw advies. Jan, 86 jaar.
 
Advies is sterk persoonsgebonden en hoeveel je wil spenderen. Ik gebruik al 35 jaar Norton Security van Symantec. Support is 24/7 bereikbaar in het engels maar onder werkuren ook in het nederlands met e-mail, chat en telefonisch. Ik heb tot nu toe alleen uitstekende ervaringen met NS. Snel bereikbaar op verschillende manieren. Persoonlijk vind ik NS niet duur voor de geboden ondersteunig. Ik heb 5 pc's met NS en WiFi voor 35€ (1pc= ongeveer 20€). er zijn natuurlijk mensen die dit duur vinden en alles gratis willen. Ik weet dat ik altijd op NS kan rekenen in geval van problemen. Het is wel zo dat gatis varianten geen of weinig ondersteuning bieden laat staan in het nederlands.
 
Ik gebruik al jaren met volle tevredenheid Bitdefender.
Maar de Windows defender is tegenwoordig zeer goed en gratis.
Dus zou mijn advies zijn die te gebruiken. Ook is het zo dat de beste bescherming de persoon achter de computer zelf is. Want je kunt nog zo goed beschermt zijn, als jij de computer niet up to date houd, op elke link in een mail klikt heeft een goede anti virus ook weinig zin.
 
Advies is sterk persoonsgebonden en hoeveel je wil spenderen. Ik gebruik al 35 jaar Norton Security van Symantec. Support is 24/7 bereikbaar in het engels maar onder werkuren ook in het nederlands met e-mail, chat en telefonisch. Ik heb tot nu toe alleen uitstekende ervaringen met NS. Snel bereikbaar op verschillende manieren. Persoonlijk vind ik NS niet duur voor de geboden ondersteunig. Ik heb 5 pc's met NS en WiFi voor 35€ (1pc= ongeveer 20€). er zijn natuurlijk mensen die dit duur vinden en alles gratis willen. Ik weet dat ik altijd op NS kan rekenen in geval van problemen. Het is wel zo dat gatis varianten geen of weinig ondersteuning bieden laat staan in het nederlands.
Veel dank! Hier kan ik iets mee. ~ Jan.
 
Ik gebruik al jaren met volle tevredenheid Bitdefender.
Maar de Windows defender is tegenwoordig zeer goed en gratis.
Dus zou mijn advies zijn die te gebruiken. Ook is het zo dat de beste bescherming de persoon achter de computer zelf is. Want je kunt nog zo goed beschermt zijn, als jij de computer niet up to date houd, op elke link in een mail klikt heeft een goede anti virus ook weinig zin.
Dank u zeer voor advies en uitleg! ~ Jan.
 
Hallo,

Zoals ik in dit onderwerp al aan had gegeven; https://www.nationaalcomputerforum.nl/threads/internetbeveiliging.134541/#post-1124060
Wil je hierna weer een andere betaalde antivirus neem er dan één met Nederlandse ondersteuning zoals
Emsisoft.<==klik hierop.[/QUOTE]

Maar zoals hier boven al word aan gegeven heeft iedereen wel een eigen mening over een virusscanner.
Een virusscanner is ook waar je je goed en vertrouwd bij voel.
Maar zoals je aangeeft is het belangrijk dat als je een probleem heb ook in het Nederlands geholpen kan worden en dat is bij Emsisoft
zeker het geval: https://support.emsisoft.com/forum/33-dutch-support-nederlandse-support/

Wat ook veel antivirus doen is dat je die 30 dagen gratis kan gebruiken om uit te testen.
Emsisoft anti-virus dit is een directe download link waar je op kan klikken.
Maar lees eerst alles goed door voor je een keuzen maakt welke antivirus je neemt.


Zorg wel voor je een nieuwe anti-virus programma installeert je eerst Avira grondig verwijderd.
Er bestaat een verwijdertool voor om avira goed te verwijderen: https://www.avira.com/en/support-download-avira-antivir-removal-tool/
Mocht je hulp nodig hebben vraag het gerust.
 
Maar de Windows defender is tegenwoordig zeer goed en gratis.
Idd, vraag mij altijd af waarom mensen willen betalen voor een anti-virus, die zijn echt niet beter.
En weer al die eigen voorkeuren voor die betaalde versies.
 
Natuurlijk heeft iedereen een eigen voorkeur en dat is een goed recht. Een reden bij mij is onder andere dat bij NS ook mobiele apparaten beveiligd zijn met antivirus, firewall en WiFi protection. Van firewall en WiFi ben ik ook nog eens niet zeker of dat bij al die gratis varianten inbegrepen is. Ik heb continue ondersteuning 24 u/dag en krijg van NS af en toe gratis abonnement toe.
 
Hallo,

Zoals ik in dit onderwerp al aan had gegeven; https://www.nationaalcomputerforum.nl/threads/internetbeveiliging.134541/#post-1124060
Wil je hierna weer een andere betaalde antivirus neem er dan één met Nederlandse ondersteuning zoals
Emsisoft.<==klik hierop.

Maar zoals hier boven al word aan gegeven heeft iedereen wel een eigen mening over een virusscanner.
Een virusscanner is ook waar je je goed en vertrouwd bij voel.
Maar zoals je aangeeft is het belangrijk dat als je een probleem heb ook in het Nederlands geholpen kan worden en dat is bij Emsisoft
zeker het geval: https://support.emsisoft.com/forum/33-dutch-support-nederlandse-support/

Wat ook veel antivirus doen is dat je die 30 dagen gratis kan gebruiken om uit te testen.
Emsisoft anti-virus dit is een directe download link waar je op kan klikken.
Maar lees eerst alles goed door voor je een keuzen maakt welke antivirus je neemt.


Zorg wel voor je een nieuwe anti-virus programma installeert je eerst Avira grondig verwijderd.
Er bestaat een verwijdertool voor om avira goed te verwijderen: https://www.avira.com/en/support-download-avira-antivir-removal-tool/
Mocht je hulp nodig hebben vraag het gerust.[/QUOTE]
Hi, Dit is een antwoord waar ik iets mee kan. Grote dank hoor! ~ Jan 86 J.
 
Maar zoals hier boven al word aan gegeven heeft iedereen wel een eigen mening over een virusscanner.
Een virusscanner is ook waar je je goed en vertrouwd bij voel.
Maar zoals je aangeeft is het belangrijk dat als je een probleem heb ook in het Nederlands geholpen kan worden en dat is bij Emsisoft
zeker het geval: https://support.emsisoft.com/forum/33-dutch-support-nederlandse-support/

Wat ook veel antivirus doen is dat je die 30 dagen gratis kan gebruiken om uit te testen.
Emsisoft anti-virus dit is een directe download link waar je op kan klikken.
Maar lees eerst alles goed door voor je een keuzen maakt welke antivirus je neemt.


Zorg wel voor je een nieuwe anti-virus programma installeert je eerst Avira grondig verwijderd.
Er bestaat een verwijdertool voor om avira goed te verwijderen: https://www.avira.com/en/support-download-avira-antivir-removal-tool/
Mocht je hulp nodig hebben vraag het gerust.
Hi, Dit is een antwoord waar ik iets mee kan. Grote dank hoor! ~ Jan 86 J.[/QUOTE]
Eerste jaar 29,99; en het tweede jaar? Betalingen gaan via Cleverbridge, evenals bij Avira en daar heb ik geen goede ervaring mee zoals bekend. ~ jan.
 
Hallo,

Betalingen gaan via Cleverbridge dat klopt dat is een betaalservice voor vele programma's.
Zij innen het geld, ze zijn een tussen persoon.
Avira had dit probleem voor je op moeten lossen.
Ik heb nooit problemen gehad, en elk jaar zijn de kosten rond de 30,00 euro voor een nieuwe licentie.

Maar zoals hier boven word aangegeven anders kan je ook de standaard virusscanner van Windows 10 gaan gebruiken.
Defender (zo heet die) is stukken beter geworden sinds Windows 10 bestaat.
Maar een keuzen blijft heel persoonlijk.
 
Hallo,

Betalingen gaan via Cleverbridge dat klopt dat is een betaalservice voor vele programma's.
Zij innen het geld, ze zijn een tussen persoon.
Avira had dit probleem voor je op moeten lossen.
Ik heb nooit problemen gehad, en elk jaar zijn de kosten rond de 30,00 euro voor een nieuwe licentie.

Maar zoals hier boven word aangegeven anders kan je ook de standaard virusscanner van Windows 10 gaan gebruiken.
Defender (zo heet die) is stukken beter geworden sinds Windows 10 bestaat.
Maar een keuzen blijft heel persoonlijk.
Hi ~ U weet van de hoed en de rand ! ~ Dank voor de moeite hoor. ~ jan, 86 jaar.
 
Hallo,

Oke, die had ik even niet door maar een mooi spreekwoord.

En ja ik probeer hier en daar mensen te helpen met computer problemen (mijn specialiteit is Security Helper)
 
Ik heb de titel van dit topic aangepast zodat de vraag duidelijker is. Daarnaast heb ik dit topic op de juiste plek gezet.

Als je Windows 10 gebruikt is de standaardbeveiliging die daar is ingebouwd prima op orde en heb je geen externe zaken meer nodig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan