• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Bevriezen van Gmail en/of GmailAgenda

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat er meerdere updates zijn mislukt, omdat de Windows update is uitgeschakeld.
Ook zie ik geen update geschiedenis voor april dit jaar, heb jij Windows opnieuw geïnstalleerd?
Dus er lijkt meer aan de hand te zijn.
Laat de probleem oplosser eens lopen.
 
Ook zou ik de volgende scans laten lopen, om te kijken of dit niet door een virus is aangepast.
Kies in beide links voor gratis downloaden.
 
Dit is niet wat ik zie, ik heb net gekeken en de laatste geïnstalleerde updates was 14/5, 14/4, 2/4, 13/3, 22/2. Er wordt automatisch bijgewerkt en geïnstalleerd. De laatste update controle was om 18.40 uur. Bovendien heb Ik Windows niet opnieuw geïnstalleerd. Drivers en software zijn allemaal up-to-date. Ik ga Malwarebytes laten scannen.
 
Ik heb Malwarebytes laten scannen en er waren 17 pop`s en dat waren wat restanten van eerder geïnstalleerde programmaatjes. Deze heb ik verwijderd en nu even afwachten of het inderdaad daar aan lag. Alvast bedankt voor de suggesties en ik laat nog weten hoe het gaat de komende dag.
 
Dan klopt de log van Speccy niet, want daar staat mislukt of niet geïnstalleerd bij verschillende updates. Maar gelukkig zijn ze dus wel geïnstalleerd.

Laat ook even Adwcleaner scannen voor de zekerheid.
 
Raar, de log van Speccy. Ik had deze gelijk gemaakt met mijn eerste bericht. Ik ga Adwcleaner ook een scan laten maken.
 
Mocht Gmail toch nog bevriezen, probeer dan eens een andere browser. Mocht die wel werken, dan kun je de andere browser resetten.
 
Ik heb AdwCleaner laten scannen. Deze vond ook wat pop`s en deze heb ik verwijderd. Volgens mij is het probleem opgelost. Ik heb al enkele uren geen schermbevriezing meer gehad. Ik heb alle updates gecontroleerd en deze waren wel degelijk geïnstalleerd. Ik zag de melding van Speccy ook, maar het was toch wel in orde. Dus ik denk echt dat het nu klaar is. Je mag wat mij betreft de topic afsluiten. Bedankt voor de hulp.
 
Fijn dat het weer is opgelost en dat hij helemaal is bijgewerkt. Ik zal dit topic sluiten, mocht je toch nog problemen hebben stuur dan even een privé bericht dan open ik dit topic weer.
Geen dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan