• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bewaren van Windows Updates

Status
Niet open voor verdere reacties.

edks

edks
Lid geworden
21 aug 2008
Berichten
329
Waarderingsscore
1
Soms wordt mijn PC met Windows 7 zo traag dat ik Windows opnieuw installeer. Maar daarna worden alle updates opnieuw geinstalleerd. De laatste keer waren dat er 209 stuks.
Is er een manier om ALLE geinstalleerde updates ergens op te slaan zodat ik ze bij een nieuwe installatie snel kan installeren en geen uren (soms dagen) hoef te wachten tot alle updates weer binnen zijn.
Het liefst zou ik ze op mijn data schijf willen opslaan zodat ze bij een systeem crash bewaard blijven.

Alvast bedankt voor tips en antwoorden.
 
Waarom maak je geen image van jouw vers ingerichte en genstalleerde Windows?
Dan is het terugzetten van de image een peuleschil vergeleken met een geheel nieuwe installatie.
 
je heb blijkbaar nog nooit van wsusofline gehoord ...met dit programma kun je dus jezelf een iso bestand of een dvd aanmaken waar dus al de update's aanwezig zijn .
*je vermeld 209 stuks ..het zijn er 265 die na het service pack uitgekomen zijn .

--- Update ---

oeps ik zie juist dat er al verwezen werd naar wsusofline !
 
Nee ik had inderdaad nog nooit gehoord van "wsuoffline". Heb het zojuist binnengehaald, maar ik wacht eerst tot alle updates binnen en geinstalleerd zijn. Dan ga ik kijken hoe wsuoffline werkt en of het doet wat ik wil.
Misschien moet ik eerst maar eens een image maken van het hele systeem incl. alle updates.

Tot zover allemaal bedankt.
Gr. edks
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan