• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bij het casten van stremio van mijn tablet naar Google Chromecast loopt ondertiteling niet syncroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoebenrick

Nieuw lid
Lid geworden
9 feb 2023
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hoi als ik stream van mijn tablet naar Google Chromecast via stremio loopt mijn ondertiteling niet syncroom. Als ik Netflix cast is er geen probleem. Kijk ik stremio op mijn tablet is er ook geen probleem. Wie weet raad.
Grtjes
 
Ik heb nog niet eerder met stremio gewerkt maar ik kwam het volgende tegen:

Stremio schijnt in een menu te hebben dedicated subtitles waarin je afspeel(start)snelheid kunt ophogen of juist verlagen.
 
Ik heb nog niet eerder met stremio gewerkt maar ik kwam het volgende tegen:

Stremio schijnt in een menu te hebben dedicated subtitles waarin je afspeel(start)snelheid kunt ophogen of juist verlagen.
Klopt. Dit werkt ook normaal als ik op mijn tablet kijk maar als ik cast van mijn tablet naar Google cromekast reageerd dat niet. Krijg de ondertiteling totaal niet syncroom. Ook als ik formaat 1080 of 720 afspeel blijft het probleem bestaan.
 
Als u een zwart scherm of problemen krijgt tijdens het gebruik van Stremio, moet u de onderstaande oplossingen proberen.

Forceer de app op je telefoon. Het lost eventuele tijdelijke storingen op. Start de app en controleer of u Stremio kunt gebruiken.

Het gebruik van stabiel internet of WIFI op je telefoon of pc is belangrijk.

U kunt uw Android-telefoon hard opnieuw opstarten en controleren of het probleem is opgelost.

Probeer de Stremio-app op uw telefoon bij te werken met de nieuwste versie.

Als het probleem zich blijft voordoen, moet u de app verwijderen en opnieuw installeren.

Start vervolgens uw Chromecast-apparaat opnieuw op en probeer Stremio opnieuw te casten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan