• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

bijna vergeten om me voor te stellen!

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 167621
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 167621

Gast
Daar was ik het bijna vergeten: sinds een paar dagen ben ik lid van dit forum. Niet voor de eerste keer en je ziet het: je keert weer terug als je het nodig vindt, zelfs met een goed werkende computer. Ik heb 1 laptop, maar dat is voor mij voldoende, vooral omdat hij voorzien is van Windows 10, versie 1709! Super, hoor.
Dit is niet het enige forum waar ik rond zwerf: er zijn er nog 4, en ze hebben allemaal hun eigen inbreng. Bovendien zijn ze stuk voor stuk leuk om te bezoeken, ook al weet je van alles wat je leest maar een klein beetje. Bij 1 van de 4 heb ik zelfs een titel verkregen!
En wat heel fijn is: je hoeft voor allemaal (nog) geen probleem te hebben! En mocht dat toch komen, dan weet ik aan welke poorten ik kan aankloppen. Je moet voorbereid zijn, nietwaar!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Kate1,

Welkom terug op het forum!
leuke hobby om op 4 forums rond te zwerven en zo dingen bij te leren :)
 
Welkom! :)
 
Is dat zo? Ja, Kate1 ken ik wel, maar Kate......... En als het mijn dubbelganger is, dan is het vast ook iemand die zich overal mee bemoeit, maar heel weinig van computers af weet. En ze heeft vast veel pret op die fora, en zo hoort het. Wat moet je er anders, nietwaar?
 
Laatst bewerkt:
Wat moet je er anders, nietwaar?
Ach, er zijn natuurlijk ook andere redenen om computerforums /-fora te bezoeken. De meest voor de hand liggende reden is dat je een probleem hebt met je computer en daarvoor een oplossing zoekt.
Mijn reden om computerforums te bezoeken was primair om daarvan wat wijzer te worden, iets bij te leren. Ik las de vragen en de antwoorden en probeerde de goede antwoorden te onthouden.
Pas later dacht ik af en toe een antwoord op een vraag te weten en dan gaf ik dat.

Mijn eerste doel bij het bezoeken van computerforums is dus niet pret of gezelligheid, al vind ik het vaak wel leuk om de reacties van ene Kate (of Kate1 of Kate40) te lezen. Die roepen vaak wel een glimlach of grijns op.
 
Ja, maar bij mij valt het oplossen van een probleem ook onder gezelligheid, hoor. Ik heb mijn topics wel eens nagelezen en dan ben ik blij dat het bijna altijd een beetje gek en vrolijk geschreven is. En hoe er op gereageerd wordt, dat zie ik dan wel, en dat is meestal precies zoals ik het gehoopt had.

Ook ik begon met een probleem (bij het NCF) en daarna las ik veel wat anderen te berde brachten (niet alles, want dan wordt er verwacht dat ik toch wel tot mijn 90e lees).

En Porrelaar, je bent zelf het beste bewijs, gelet op je laatste zin, die ik gezellig vind en waarom ik ook glimlach!
 
Ook hier welkom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan