• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

BIOS herkent USB niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
mooi dat het in orde gekomen is .. en heb je er iets van opgestoken ..denkelijk wel .
jazeker.....

Overigens had ik de USB geformatteerd alszijnde NTFS.

Daarna dus de download en de USB is nu FAT32.....
Erg apart, heeft de download zeker zelf (win10) gedaan...
 
Maakt geen ... uit NTFS of FAT32 voor de installatie USB stick.
 
het gaat niet om hoeveel cm je stick is maar om de lengte van de afzonderlijke bestanden die er op moeten :)
 
rufes gebruik je toch die formateerd je stick opnieuw

Nee, ik heb Download Windows 10 gebruikt waardoor je geen Rufus of Torrent nodig hebt.

Ik begrijp dat het niet uitmaakt Fat32 of NTFS gebruikt.

Ik had echter mijn USB geformatteerd alszijnde NTFS en nu., na de download is de USB ineens FAT32..
Dat vond ik apart.
 
ik heb het even nagelezen maar die tool van microsoft haalt de stick ook leeg ga er dus maar vanuit dat deze hem ook formatteer en ze schijnbaar fat32 gebruiken
 
Ik had echter mijn USB geformatteerd als zijnde NTFS en nu., na de download is de USB ineens FAT32..
Dat vond ik apart.
Dat lijkt apart, maar dat is normaal.
Wat gebeurt er wanneer je met het Media Creation Tool van een USB stick een installatiemedium maakt om daarmee later Windows 10 te installeren?
Eerst zullen alle aanwezige partities op de stick verwijderd worden. De stick wordt dan "niet-toegewezen ruimte".
Daarna wordt er een nieuwe partitie aangemaakt met een maximale grootte van 32 GB. En het bestandssysteem van die nieuwe partitie zal altijd FAT32 zijn. Als je USB stick een grotere opslagcapaciteit heeft dan 32 GB, dan zul je merken dat de rest van de stick niet-toegewezen ruimte blijft.
Stel, je gebruikt hiervoor een USB stick van 64 GB, dan zul je, nadat het installatiemedium is gemaakt, in de Verkenner een stick zien met een grootte van ongeveer 32 GB (meestal 31,9 GB). De rest van de stick is dan niet zichtbaar in de Verkenner, maar wel in schijfbeheer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan