• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies Bitcoin koers berekenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

nlreiniernl

Gewaardeerd
Lid geworden
10 jun 2007
Berichten
1.132
Waarderingsscore
141
Hoi allemaal,

Sinds begin dit jaar ben ik weer actief de koersen van o.a. Bitcoin aan het volgen.
Nu weten we dat dit een zeer volatiele markt is en daarom moet je een hoop rekenen bij toe en afname van de koers.

Gemak dient de mens dus heb ik een programmaatje geschreven om snel de stijging of daling in percentages te berekenen.

Als je ook de koersen van Bitcoin, of welke munt dan ook, in de gaten houdt kan het makkelijk zijn. Als je het zelf telkens wil uitrekenen met een rekenmachine, ook best :p.

Het is een programma puur voor eigen gebruik. Ga je onzinnige invoer geven heb ik geen idee wat er uit komt. Het enige wat ik wel afvang is de keuze uit stijging en daling.

Doe er je voordeel mee, geef het aan je neefje voor sinterklaas, laat het links liggen, kijk maar ff.

1%28668%29.jpg

2%28439%29.jpg

3%28364%29.jpg
 

Bijlagen

  • Reken Machine.exe
    135,5 KB · Weergaven: 0
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan