• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bitdefender verwijderen uit w 10.

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikkwav

Vaak hier
Lid geworden
17 jan 2008
Berichten
787
Waarderingsscore
6
Goede morgen ,
Hoe kan ik het beste Bitdefender Internet Security 2020 uit w 10 verwijderen. Met de Uninstall tool.exe Bitdefender internet Security 2020 of met Revo Unsinstaller.
Mijn abonnement loopt maart 2021 af.
 
Goedemorgen,

Ik zal zelf de Bitdefender tool gebruiken.
Ik heb zelf Bitdefender via programma en onderdelen verwijderd en daarna met de uninstall tool om de laatste resten weg te halen.

Ik neem aan dat jij hierna de Windows Defender gaat gebruiken?
 
Ja dat is de bedoeling.
 
Nog een vraag, als je via programma en onderdelen Bitdefender hebt verwijderd, kan je dan nog de uninstall tool gebruiken?
 
Ja dat is geen probleem.
Maar je kunt ook alleen de tool gebruiken.
Wel na de tijd controleren of er niks meer in programma en onderdelen staat.
Want als het goed is heb jij nu 2 of 3 onderdelen van Bitdefender staan.
Ik weet uit eigen ervaring dat er wel eens wat achter bleef.
 
Revo uninstallerer dus niet gebruiken?
 
Ik gebruik dat zelf nooit, dus daarin kan ik jou geen goed advies geven.
 
Het voordeel van de 'bitdefender tool' is dat het programma precies weet wat nog weg te halen, dat is voor Revo 'zoeken', moet ik wel bij zeggen dat Revo heel goed kan zoeken.
Mijn voorkeur zou in dit geval uitgaan naar de Bitdefender tool.
 
Ik gebruik maar de tool.
Ik heb mij inmiddels ook afgemeld bij Bitdefender over verlenging van mijn contract.
 
Goede keus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan