• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies black scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddylan

Bekend gezicht
Lid geworden
13 sep 2014
Berichten
193
Waarderingsscore
0
pc medion 5i
na de laatste up-grade van windows en dat was een fameuze want die heeft lang geduurd !
is mijn pc al een paar keer blijven plakken en krijg ik een zwart scherm en gaat het scherm in slaapstand !
maar pc blijft draaien ! zodus zet ik pc uit en terug aan en alles start terug op! pc is ook veel trager dan ervoor !
graag jullie advies m.v.g. eddylan
 
dag Edylan, ik heb dat probleem bij een vriend opgelost door de antivirus (panda) te uninstallen en een andere (avast) op te zetten.
mvg
willyke
 
Hallo Eddy,

Hopelijk is de tip van Willyke ook voor jou de oplossing, anders oren wij het graag.
 
dag willyke , zal dat eens proberen he laat nog wel iets horen ! mvg
 
denkt u er ook zo over ?aarie want ik heb 380 anti-virus en geen panda ?
 
Het is wel vreemd dat de computer ineens een stuk trager is.
Wil jij eens kijken onder beveiliging en onderhoud of Windows Defender niet aan staat.
Dit was bij mij het geval, terwijl ik Bitdefender gebruik werd ook Windows Defender aan gezet.
 
Is jou 360 Security een betaalde versie?
 
Die zwarte schermen en andere problemen na de update dit voorjaar (en andere grote updates) worden te vaak veroorzaakt door virusscanners van derden, ik gebruik Wndows Defender en heb nooit die problemen. Daarnaast gebruik ik de free Malwarebites on demand. De beste anti virus beschermer is nog altijd degeen die achter dat toetsenbord zit!!
 
Als je antivirus geen betaalde versie is zeker eens verwijderen om te kijken hoe het dan gaat. Daarnaast kan je ook eens kijken of er overbodige programma's worden mee gestart tijdens het opstarten.
 
Microsoft schijnt de download van versie Windows 10 1803 aangepast te hebben en sinds dit weekend regent het wereldwijd met meldingen over zwarte schermen na de upgrade van Windows 10.
 
ik heb dus mijn anti virus uit gezet en kreeg bericht om apps die ik weinig of niet gebruik te verwijderen ! zodus was ik begonnen met op te kuisen en kwam ik een suggestie tegen pc vernieuwen ! ik dacht dat zal alles wel oplossen en ik druk op start ! alles ok " uw pc zal verschillende keren terug opgestart worden enz...... en hij was vertrokken maar na enkele keren en enkele uren ging hij gewoon in slaapstand en deed hij niks meer ! ik kon hem wel terug opzetten maar na een tijdje ging hij terug slapen ! met ander woorden alles marcheerd maar op het scherm komt alleen de muis te voorschijn !
zwart scherm dus ! ik geraak dus wel op bios en ik heb ook al op F11 gedrukt bij het opstarten en dan verschijnd er op het scherm ! ' geen fabrieks afbeelding gevonden ! contacteer uw klanten dienst ' zodus beste mensen zit ik dik in de pinarie alvast bedankt op voorhand om mijn epistel te lezen !
hopelijk hebben jullie een oplossing voor handen !
m.v.g eddylan gepensioneerde amateur
 
Heb jij soms de laatste upgrade erop gezet?
Het schijnt dat die voor zwarte schermen zorgt.
Je zou eens kunnen kijken of je via veilige modus kunt opstarten.
Dit door tijdens het opstarten op f8 te drukken.
 
Gaat het hier over een desktop/laptop? Windows10? Optie van Aarie25 even volgen.
 
Is jou 360 Security een betaalde versie?
nee en die heb ik er al af gegooid Aarie25 en dan kwam er een melding om apps die ik weinig of niet gebruik er af te gooien ! zodoende was ik bezig en daar leesde ik pc vernieuwen ik dacht bij mijn eigen ok dat zou wel eens de oplossing zijn en ik heb daar op gedrukt en hij was vertrokken en na verschillende keren op en af starten , na enkele uren starte hij op en ging dan op zijn gebruikelijk tydstip in slaap stand en hoeveel keren ik ook probeer elke keer wil hij wel maar ik blijf met een zwart scherm zitten ? zodus in mijn ogen is pc niet stuk want ik geraak in bios maar daar blijf ik af ,das helemaal chinees voor mij ! en dan met opstarten heb ik ook F11 geprobeerd en dan komt ereen melding 'geen fabrieksafbeelding gevonden ,raadpleeg de klantendienst' dat is ook iets raar vind ik dan ik hoop dat er iemand een oplossing heeft voor mij mvg eddylan
 
Dus zelf na een herstel optie blijft er een zwart scherm?
Je zou allereerst slaap stand uit kunnen zetten.
Start de computer wel na de tweede keer op?
Heb jij de link van Jockers nog door gelezen?
 
1ste antwoord : ja
computer start altijd op maar.... hoe kan ik slaapstand af zetten als ik niks zie op zwart scherm ?
en jockers ????
 
desktop win 10 zal aarie25 volgen mvg eddylan
 
Ik heb even jou topic`s samen gevoegd, want het heeft geen zin om 2 haast de zelfde topic`s te openen.
(Dit had ik zo snel niet gezien)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan