• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Advies black scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
1ste antwoord : ja
computer start altijd op maar.... hoe kan ik slaapstand af zetten als ik niks zie op zwart scherm ?
en jockers ????

Zie jij tijdens het opstarten nog wel iets?
 
1ste antwoord : ja
computer start altijd op maar.... hoe kan ik slaapstand af zetten als ik niks zie op zwart scherm ?
en jockers ????
ik dacht aan de mogelijkheid dsat dit de oorzak zou kunnen zijn,
 
Heb je dat zwarte scherm echt alleen als de pc uit slaapstand komt of ook op andere momenten?

Heb je toevallig het hiberfil bestand verwijderd? Zo ja, dan kan je die om te testen natuurlijk weer even aanzetten.
 
Ik heb niks uit C schijf verwijdert alleen enkele progammas , heb daarna op pc vernieuwen geklikt. PC herstarte een paar keer, dan ging hy in slaapmodus. Toen ik hem aan wou ztten lukte dit niet dus ik herstarte met stroom af en aan te zetten. Hij starte normaal op , laatste wat er op kwam was windows logo met laadcirkel. sindsdien heb ik zwart scherm met draaiende pc en ik zie de cursor staan en ik kan deze bewegen. mvg eddy
 
Als ik je bericht goed begrijp start de pc nu helemaal niet meer verder dan het Windows logo? Kan je de pc nog wel starten in de veilige modus?
 
zie jij een ledje flikkeren betreffende de schijf indien zo dan is deze mogelijk met iets bezig of er scheelt iets aan de schijf of eerder wel aan de opstart modus ...mogelijk dat het loskoppelen van de schijf het euvel verhelpt ..is dit niet zo kun je 3x een hard reset doen en anders een opstartherstel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan