• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Blank scherm na update van windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lukt ook niet, usb stick erin, heb er nu zelfs eentje gemaakt met win 7 op, begint er gewoon niet aan.
 
Ik ben benieuwd naar het volgende:

wat als je middels Rufus een live linux distro, zoals Linux Mint Cinnamon maakt en daarvan de stukkende computer meeboot, of je dan wel beeld houdt?

Heeft het moederbord overigens een VGA aansluiting?
 
Er zit een nvidea kaart in met een DMS naar vga adapter, heb al een andere kaart geprobeerd met vga aansluiting, was juist hetzelfde. heb wel altijd beeld in het biosscherm, soms even het win logo, raar is dat verleden week probleemloos win 10 via usb stick erop heb kunnen zetten. Daarnet met rufus een win7 stick aangemaakt en erin, er gebeurt dus niks hé, heb al geprobeerd zonder sata aansluiting, zou toch moeten opstarten van stick, maar nee niks. ga eens proberen met een linux versie.
Wat kan ik verder nog proberen?
 
nee, is een p55 cd53 moederbord
 
Al een aardig oud moederbord, met enkel SATA2.
Dus de SSD haalt een 280MB doorvoersnelheid.

Gezien de problemen met deze PC kunnen de problemen met de hardware legio zijn.
 
Stikker op de kast is win 7, ook op een HD lukt het niet.
Ga nu even proberen met linux.
 
Lukt ook niet, heeft volgens mij niks met win 10 te maken, mijne computer waar ik op werk is even oud en daar zit ook een SSD in en HD en werkt perfect.
Moest de hardware het niet aankunnen dan zou win 10 niet geïnstalleerd geweest zijn, oorzaak zit elders, bios geeft alles perfect aan, jammer dat er nergens foutmeldingen of zo verschijnen.
 
Niemand meer een idee, is dit moederbord stuk?
 
Heeft niks te maken met software, is een hardware probleem, ondertussen alles al eens gedemonteerd, voeding uitgemeten, voltage is goed, volgens bios als ok, maar wil gewoonweg niet opstarten, bios wel, andere videokaart (MSI) uit andere werkende computer geeft eveneens geen resultaat, einde moederbord zeker, jammer maar kan enkel de andere onderdelen gaan gebruiken of er een ander moederbord in plaatsen.
 
Heeft niks te maken met software, is een hardware probleem, ondertussen alles al eens gedemonteerd, voeding uitgemeten, voltage is goed, volgens bios als ok, maar wil gewoonweg niet opstarten, bios wel, andere videokaart (MSI) uit andere werkende computer geeft eveneens geen resultaat, einde moederbord zeker, jammer maar kan enkel de andere onderdelen gaan gebruiken of er een ander moederbord in plaatsen.
aangezien je beeld hebt in de bios ligt het niet aan je graf kaart of dergerlijke
ik zie wel daje steeds vermeld van windowslogo enz je ontkoppelt alle harddisken en je boot via cd of usb ultimate boot cd Ultimate Boot CD - Overview ben bijna zeker dat hij gaat booten
 
Wil niet booten van niks noch usb stick nog cd, hirens boot cd erin, dat is juist mijn probleem.
 
Wil niet booten van niks noch usb stick nog cd, hirens boot cd erin, dat is juist mijn probleem.
ontkoppel uw hard disk en laat dvd of cd aangesloten
kijk in uw bios of hij u dvd of cd writer/lezer herkent zoja stel die in als eerste boot
 
Heb ik al gedaan, eerst met usb stick, dan enkel nog dvd drive aangesloten, in bios ingesteld als 1 boot, ziet ook maar die ene doordat de rest is uitgeschakeld, maar toch gebeurt er niks, bij usb gaat de usb aan (led) maar start niet, al verschillende soorten geprobeerd.
 
heb je een originele dvd van windows liggen windows xp of 7 tis gelijk
wat heb je op die usb gezet ben je wel zeker dat het bootable is ?
 
Originele cd van xp, win7 usb stick met win 10 erop start wel op in andere pc, niks werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan