• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Sticky Blauw scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

willyke

Gevestigd lid
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
316
Waarderingsscore
2
Nieuwe versie W10 bij mijn vriend verloopt normaal maar de panda virusscanner vroeg ook om een update. Bij opstarten verschijnt er een blauw scherm gedurende 3 minuten om vervolgens normaal te werken. Denk er aan eerst de panda tye verwijderen.
 
Je zou Panda kunnen verwijderen en dan kunnen herinstalleren.
Krijg je iets van een foutcode te zien in het blauwe scherm?
 
Ik begrijp het niet helemaal. Is dat blauwe scherm nu afkomstig van die Panda virusscanner of van die Windows?

Panda herinstalleren is sowieso een goede optie.
 
Ik begrijp het niet helemaal. Is dat blauwe scherm nu afkomstig van die Panda virusscanner of van die Windows?

Panda herinstalleren is sowieso een goede optie.
panda uninstalled en windows doet gewoon, met avast gaat het normaal verder. mvg
 
Dan zou je het bij Avast kunnen houden.
Want er zou een bug in de update van Panda kunnen zitten.
 
Heb je Avast geïnstalleerd ter vervanging van Panda? Of stond Avast ook al geïnstalleerd? Als die al geïnstalleerd stond wat doe je dan met twee virusscanners op een computer?
 
Heb je Avast geïnstalleerd ter vervanging van Panda? Of stond Avast ook al geïnstalleerd? Als die al geïnstalleerd stond wat doe je dan met twee virusscanners op een computer?
nee geen 2 av, avast ipv panda
 
Oké duidelijk. Ik hoop dat de problemen weg zullen blijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan