• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Blauw scherm!

Status
Niet open voor verdere reacties.

powermax

Junior lid
Lid geworden
23 aug 2009
Waarderingsscore
0
:frusty:Na ik de video kaart heb geupgraded van Nvidia Site krijg ik telkens Blauw Scherm Met de fout 0x000000Be ofzo! Waarom?

De nieuwe drivers middels Configuratiescherm / Software (XP) Prograama's en onderdelen (Vista) denstalleren; daarna rebooten en dan de oude drivers weer installeren!

Download Vista de drivers automatisch?
--- automatische edit ---
En moet ik alles verwijderen Want hij vraagt welke componenten?

Laatst bewerkt door een moderator:
doe hem anders in een backup van een paar dagen gelden toen die het wel deed

Maar kan ik ook gewoon de driver met alle componenten verwijderen en dan weer installeren.

Maar hoe installeer ik de driver dan weer. Ben nieuw dus heb niet zo veel verstand Daarvan.

Wat je in principe hebt gedaan, is de nieuwe driver over de oude heen te zetten!

Dat is niet goed!

Als je een nieuwe driver wil installeren, denstalleer je de oude driver eerst volledig!
En daarna reboot je de computer eerst!

Wat je kan doen is in Apparaatbeheer via rechtsklikken op de videokaart te kiezen voor Installatie verwijderen; de computer hierna herstarten en daarna kan je waarschijnlijk zonder probleem alsnog de nieuwste drivers installeren!

Waar kan ik me video kaart vinden Bij Beeldscherm adapters?

Waar kan ik dan me driver weer upgraden
--- automatische edit ---
En? Als ik wil zoeken met google Kan me internet niet vinden Internet explorer Zegt kan site niet herstellen Geen een zoek progamma doet het! Zelfs Google niet kom wel op site maar dan druk ik zoeken Krijg ik die foutmelding

Laatst bewerkt door een moderator:
als je de driver hebt verwijderd, dan moet je de computer opnieuw opstarten. Hij zal dan automatisch de nieuwe driver willen proberen te installeren. lukt dat niet dan ga je weer naar apparaatbeheer > beeldschermadapters en kies je daar voor nieuwe driver installeren oid.

Zou je je andere probleem even in goed nederlands kunnen neerzetten, want uit die tekst die je nu hebt staan kan ik niet echt iets halen wat je probleem is.

Nou Heel vaak als ik me internet opstart Werkt me internet niet meer en als ik wil zoeken op internet Dan kan die niet zoeken alles geprobeerd:wall:

je gebruikt niet internet explorer voor het zoeken naar drivers (tenminste aanvankelijk niet), maar dat doe je met apparaatbeheer. apparaatbeheer kan voor jou de meest recente driver vaak al terugvinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan