• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

bleutooth muis veroorzaakt netwerk stabiliteits problemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

gvanosch

Nieuw lid
Lid geworden
5 dec 2013
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal,

Ik heb jullie hulp nodig om het probleem op te lossen met mijn logitech m555b draadloze muis,deze veroorzaakt namelijk stabiliteits problemen soms valt het bereik bijna helemaal weg op 1 streepje na soms 2 en 3 stuitert op en neer,ik weet dit omdat ik de muis heb uitgeschakeld en nu is mijn netwerkverbinding stabiel de hele tijd maximaal,ik kan me herinneren met deze muis dat ik deze soms opnieuw moest installeren omdat er geen contact met de muis was dit heb ik al heel veel malen meegemaakt,maar er nooit iets achter gezocht,maar nu ik de muis heb uitgeschakeld en met de touchpad werk is het probleem ineens weg.
De logitech m555b werkt met de 2,4 GH frequentie en heeft bleutooth 2.0 als standaard en is 4 jaar oud en oorspronkelijk gekocht met een windows 7 pc,ik heb nu een windows 8 Sony pc Vaio 15a1m2es 64 bits versie met bleutooth versie 4.0 ingebouwd en ik dacht dat deze ook voorbereid is om met de 5GH frequentie om te gaan.

Wat is nu wijs om te doen,ik denk zelf om een nieuwe draadloze muis te kopen die geoptimaliseerd is voor windows 8,ik heb een logitech M557 muis op het oog die een windows 8 knop heeft om te schakelen met het startmenu en de tegels deze muis werkt overigens ook met de 2,4 GH frequentie.
Ik bezit een router met de 2,4 GH frequentie,of zou mijn probleem liggen aan dat ik een nieuwe pc heb die voorbereid om met de 5 GH frequentie te werken,deze nieuwe muis heeft standaard bleutooth 3.0 aan boord,zou dit de communicatie met mijn pc kunnen verbeteren en beter en sneller laten functioneren.

Kan iemand mij helpen om te beoordelen of dat het nu echt aan de logitech m555b draadloze muis ligt die schijnbaar moeite heeft om met mijn pc te communiseren met de 2.0 standaard bleutooth versie.

Iedereen alvast hartelijk dank voor alle hulp.:smile:

Mvgr,Geert Van Osch
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb zoiets een keer meegemaakt bij een acer v5 laptop.
De oplossing daar was de laatste drivers te installeren voor de wifi netwerkkaart en de laatste bluetooth driver te installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan