• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Blokkade

Status
Niet open voor verdere reacties.

Naaldhak

Gevestigd lid
Lid geworden
5 sep 2013
Berichten
483
Waarderingsscore
6
Misschien voorbarig, maar ik kan me voorstellen dat 'men', hier niet ingaat op mijn volgende punt...
Omdat ik echter (Na veel geprobeerd te gebben), er niet uitkom, toch de volgende vraag...

Met: Online Programma Gemist Downloader, kon ik de uitzendingen van: Ongehoord Nieuws downloaden.
Het gaf tot en met de laatste uitzending van december, geen enkel probleem.
Echter vanaf 31 januari dit jaar, werkte die downloader niet meer.
Het kan zijn, dat NPOStart extra opties ter voorkoming van downloaden erop gezet heeft, omdat volgens
NPO Ongehoord Nieuws moet verdwijnen van de buis.

Maar betekent dat dan dat die uitzendingen dan nu nergens meer mee te downloaden zijn ?
En dat daar ineens geen enkele optie meer voor is te vinden op the World Wide Internet ???
Maar goed: het eventuele probleem van "juist", beantwoorden, van deze vraag begrijp ik.
En dan zijn het wat mij betreft ook: no hard feelings naar jullie toe.

* ps: terugkijken is geen optie voor mij.
 
Je hebt wat mij betreft gewoon een normale vraag. Wat men wel of niet vindt van Ongehoord Nederland doet eigenlijk niet ter zake. Is ook in de meeste gevallen niet helemaal mijn ding maar dat boeit niet.
Dus er zou geen moeite moeten zijn een juist antwoord te geven, er wordt immers niet naar een mening over iets gevraagd.

Maar betekent dat dan dat die uitzendingen dan nu nergens meer mee te downloaden zijn ?
Net wat je zegt, het lijkt ook mij sterk dat dit op het grote WWW niet meer het geval zal zijn.
Zelf heb ik niet het idee dat ON snel zal opgeven, dus die ga je geheid weer terug zien op Youtube of soortgelijke sites.
De afleveringen tot nu toe is een ander verhaal. Als ze die nu al offline gehaald hebben is dat wel een beetje snel lijkt me.
Maar gezien het toch wel een vrij aardig ledental is, kan het zomaar zijn dat er anderen zijn die opnames gemaakt hebben en deze misschien nog ergens hebben.

Of misschien dat het sinds kort op andere wijze moet.
 
kan je wel andere programma's opnemen van programma gemist? Zo nee, wat ik vermoed, dan hebben ze wat bij programma gemist waardoor het niet meer werkt.
 
Dank voor de reacties !
Inmiddels, bleek mij vanmorgen, dat je nu ook geheel ándere programma's van NPOStart, niet meer met die downloader, kunt downloaden.
Men moet dus die Online Programma Gemist Downloader (Tenminste... zo denk ikzelf er nu over), "speciaal ?", voor Ongehoord Nieuws, aangepast hebben, zodat het niet meer werkt.
En dán rest er eigenlijk alleen nog de vraag: waar zijn alternatieven, waarmee (Ook het omzeilen van: DRM) wél kan ?
Maarrr, nogmaals: kán hier geen antwoord op gegegeven worden hier ? Dan no hard feelings, en begrijp ik dat.
 
Ik ben eens naar de genoemde website gegaan, en daar een aflevering in de online downloader geplakt.
Dat is dus via deze website:
En ik krijg gelijk een foutmelding te zien.

Plak hieronder de paginalink van de aflevering die je graag wilt downloaden:




De ingevoerde URL is niet volgens het juiste formaat. Ga naar de pagina Ondersteunde URL's om te controleren welke URL's ingevoerd mogen worden.
Selecteer daarna de gewenste kwaliteit, en start de download!

Dit is de ondersteuning die ze bieden:



Via de NPO kan ik daar nog wel downloaden trouwens. (NPO start dus)
 
Roxmarie. Ook mijn dank voor je bijdrage. Maar mij helpt het dus niet.
Oke. En dan word je steeds meer geprikkeld om het toch te kunnen doen.
Probeer ik een USBStick 3.0 (Want onder 3.0 werkt het niet), in de USB-Ingang
van m'n Panasonic TV. Op zo een manier zou je ook nog ergens kunnen opnemen.
Maar TV meldt dat dit na formattering wel kan, maar datgene wat dan opgenomen
wordt ? Alleen op jouw eigen Panasonic exemplaar afgespeeld kan worden.
Dus daar schiet ik dan ook al niks mee op.
Blijf het (vooral in technische zin dus...), vreemd vinden, dat het niet meer kan.
 
Je zou het via je computer als je die hebt kunnen proberen, via OBS! En dan een beeldschermopname. Maar dan moet je er dus bijblijven, en eventueel nog weer bewerken als je toch meer hebt opgenomen dan wat je zou willen (wat dan weer niet met OBS kan).

Dan kun je het wel overal bekijken.

Die tv zal er wel een speciaal bestandsformaat van maken, dan heb je er inderdaad ergens anders niets aan. En het kan zijn, dat de tv b.v. niet overweg kan met NTSF formaat, maar wel met FAT32. Mijn tv zou dat inderdaad ook moeten kunnen toevallig ook panasonic, maar ik herinner me ook zoiets, ik dacht, dan heb ik er niets aan, dus links laten liggen.
 
Ik neem aan dat ik dan via bv. een: USBKabel mijn pc daarbij ook verbinden moet met de USB ingang op de TV ?
 
Goed werkende alternatieven niet gevonden, waarbij ik OBS niet meegenomen heb (Was hier teveel gedoe, aan deze kant. En ja. Je kunt je dan terecht afvragen hoe hoog mijn nood was...).
Maar inmiddels is het weer via: Online Programma Gemist Downloader, te downloaden allemaal.
Wilde jullie dat toch ff. laten weten.
En nogmaals dank voor het (Opnieuw) meedenken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan