• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

blokken advertenties Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

frits45

Gewaardeerd
Lid geworden
13 mei 2008
Berichten
1.595
Waarderingsscore
2
Hoe kan ik de gesponsorte advertenties in Facebook blokken?
 
Kan ik advertenties op Facebook blokkeren of de advertenties verwijderen die voor mijn account worden weergegeven?

Als je een bepaalde advertentie niet wilt zien, kun je rechtsboven aan de advertentie op x klikken en vervolgens op Ik wil dit niet zien.
Je kunt Facebook-advertenties niet volledig blokkeren. Advertenties helpen om Facebook gratis te houden en we streven ernaar om je alleen advertenties te laten zien die relevant en interessant voor je zijn.
 
volgens mij als je een add blocker installeert zoals adblock plus of ublock worden gelijk alle advertenties geblokkeerd, werkelijk een verademing als je het mij vraagt
 
Nee hoor dat werkt niet
 
Facebook blokkeert elke keer weer de adblockers, zodat de advertenties gewoon worden getoont.
Het is een kat en muis spelletje geworden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan