• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Blokkering zoekmachine google

Status
Niet open voor verdere reacties.

theplayer

Gewaardeerd
Lid geworden
9 dec 2013
Berichten
1.739
Waarderingsscore
14
Ik krijg nu een banner op Google over privacybeleid. Ik heb geen zin om door Google te worden gevolgd in mijn zoekinformatie, IP-adressen cookiegegevens enz. Vandaar mijn immer ingeschakelde ABP-blokker. Maar in tegenstelling tot vorige keren (waarbij ik dit kon omzeilen), kom ik er nu niet meer in.
Is dit dan het einde van Google-gebruik als je hier niet aan mee wilt werken? Ik heb overigens nu BING.nl

 
Dit alles heeft met de EU-politiek van doen!
Je kan rustig op Ik ga akkoord klikken - er verandert verder echt niks en nada.
Google is Google en blijft Google!
 
Als je geen zin hebt om door Google te worden gevolgd dan kan ik je vertellen dat dit nu al gebeurt. Het is een illusie om te denken dat Google niks van je weet. Wil je niet dat bedrijven als Google, Microsoft of Apple je volgen? Dan moet je van het internet verdwijnen en er nooit meer gebruik van maken.
 
OK. Duidelijk. Het was te proberen... Dank jullie!
 
OK. Duidelijk. Het was te proberen... Dank jullie!

Helaas heb ik hier ook regelmatig last van, soms wel 2 keer in de week.
Je kunt alleen voorkomen door in te loggen met een Gmail of Google account.
Dan wordt jou voorkeur opgeslagen en krijg je die melding niet meer.
 
Ook als je inlogt kan je de melding nog krijgen, maar alleen als er iets wijzigt. Maar dit alles voorkomt niet dat je door de grote internetbedrijven / computerbedrijven wordt gevolgd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan