• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Bluetooth problemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vink

Gevestigd lid
Lid geworden
3 mei 2005
Berichten
241
Waarderingsscore
0
Hoi!

Ik heb een JBL studio soundbar gekocht als audiotische begeleiding van mijn OMEN by HP - 17-an135nd laptop.
De bar heeft (net zoals mijn bluetooth koptelefoon Q7) heel prima gewerkt totdat er in de bluetooth instelling stond dat de bar (en ook de Q7) verbonden zijn als: "verbonden, muziek", maar geen geluid uit de bar of de koptelefoon. Wel door de speakers van de laptop.
Bluetooth drivers heb ik weggegooid en opnieuw de bar aangemeld. Maar helaas.
Als ik de apparaten aan mijn mobiele telefoon aansluit doen ze het beide.
Ik heb niet opgelet of er een update was (ikkeu blondt), weet iemand raad?

HP forum is ki ka klo**, daar wordt sinds 22-05 niet gereageerd. Wel door 90 mensen gelezen, grrr.

Vink
 
Dank je voor je antwoord!! Sorry, voor de late reactie. Het meeste heb ik hiervan al geprobeerd. Het probleem is niet zo zeer verbinding krijgen, maar (zoals ik het zie), de juiste verbinding krijgen De verbinding in bluetooth instellingen is er, alleen staat dus als: "verbonden: muziek". En werkt dan dus niet. :-(
 

Bijlagen

  • sound bar.jpg
    sound bar.jpg
    60,5 KB · Weergaven: 3
Laatst bewerkt:
Kun je via de Windows instellingen niet kiezen tussen verschillende apparaten?
Dus via start-instellingen-apparaten en daar onder bluetooth kiezen voor een ander apparaat.
Ik gebruik geen bluetooth en kan het dus niet testen.
 
Ik zie dat jij net een ander bericht hebt geplaatst met een overzicht.
Dus mijn vorige bericht gaat niet werken.
Ik heb trouwens het andere bericht verwijderd omdat hij bijna dubbel was
 
Kun je niet kiezen voor de soundbar via instellingen-systeem-geluid- uw uitvoerapparaat kiezen?

Kijk eens of je hier nog een oplossing kan vinden.
 
Oh wow! Do you remember "don't we feel foolish?" (Alf) Dat was het dus... Tot nu toe dan. Bedankt, ik had al zoveel geprobeerd en dat blijkt het dus te zijn.
Nogmaals bedankt!!
 
Wat was nu de oplossing, het wijzigen van het uitvoer apparaat?
 
Ja, dat was het.
 
Oké, dan weet ik tenminste waar het probleem lag.
Maar fijn dat het is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan