• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

bluetooth

Status
Niet open voor verdere reacties.

sunny70

Nieuw lid
Lid geworden
3 dec 2016
Berichten
25
Waarderingsscore
2
Hallo mijn naam is George en ik heb een probleem en dat is als volgt:ik heb in ccleaner een bluetooth bestand staan met fotos,groot 470 mb, klaar om te verwijderen.En nu is mijn vraag:Hoe krijg ik dit weer uit de ccleaner zodat ik ze kan toevoegen aan een foto map.Het zijn geen fotos maar icoontjes rood vierkantje met rood pijltje in het midden en wanneer ik daarop druk zie ik de foto. Gaarne een oplossing Bij voorbaat dank
 
Hallo George,

Heb jij aan de standaard instellingen iets veranderd?
Want normaal zou Ccleaner niet zomaar foto`s verwijderen.
Je zou de Map ook kunnen verplaatsen in verkenner, naar bijvoorbeeld afbeeldingen en kijken of het dan is opgelost.
 
sorry Aarie 25 dat ik zo laat reageer maar ik ga het proberen.In ieder geval mijn dank voor het meedenken

--- Update ---

sorry Aarie 25 dat ik zo laat reageer maar ik ga het proberen.In ieder geval mijn dank voor het meedenken
Heb vergeten dat het op mijn smartphone {Huawei]staat in ccleaner klaar om gereinigd te worden
 
Daar hoef je geen sorry voor te zeggen, het is niet verplicht direct te reageren.
Wanneer het iemand uitkomt horen we het van zelf :biggrin:
Heb jij geen sd kaart in jou telefoon waar dat opstaat of staat het daar op?
Normaal zou je verwachten dat Ccleaner geen opslag kaarten leegt.
Maar wat je eens kunt proberen is 360 security te downloaden uit de playstore.
Dit is een anti virus en opruim app in 1.
Kijken wat die aangeeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan