• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

bmp naar jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.

compugek

Junior Member? 40 jaar!!!
Lid geworden
3 aug 2007
Berichten
150
Waarderingsscore
0
Hallo, ik zoek een erg simpel en gratis programma om bmp om te zetten naar jpg. Het liefst in het Nederlands. Ik moet namelijk een paar bmp-afbeelding omzetten naar jpg voor gebruik in mijn webshop.
 
Als je windows xp hebt kun je dit heel makkelijk doen bmp -> jpg! gwoon met de image viewer!!!! je klikt dan op het blauwe schijfje onderin en zegt dan opslaan als JPG ipv BMP moet je dropdown menu gebruiken!!!!
 
De computer waar ik mee werk is windows 98. En met paint is het niet mogelijk helaas.
 
Dit kan wel met paint.
Openen in paint en opslaan als.. jpg
 
Ja maar jij werkt met xp en ik met 98, en dan wil het niet.
 
Heb je dan nog een andere PC waar wel windows XP op genstalleerd staat?
 
Nee die heb ik pas over 3 week. Maar nu na nog eens een uurtje google-en heb ik een gratis en ook werkend programa gevonden Right Gif Converter Ik had het niet gemeld maar gif was voor mij ook het goede formaat.

Ik had wel meer programma's gevonden maar die werkten niet onder 98.

In ieder geval allemaal bedankt voor het mee denken.:meeting:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee hoeft niet meer. Ik heb nu mijn nieuwe computer en die heeft er geen problemen mee. Maar even goed bedankt, en misschien heeft iemand ander er nog iets aan.
 
Nou ik zoek toevallig ook zoiets maar dan voor 100 fotos (en nog wat)
 
Als je toevallig photoshop ofzo hebt is dit ook zeer gemakkelijk.
Ook met picasa als ik me niet vergis.
 
bmp naar jpg oplossing

Hallo, ik zoek een erg simpel en gratis programma om bmp om te zetten naar jpg. Het liefst in het Nederlands. Ik moet namelijk een paar bmp-afbeelding omzetten naar jpg voor gebruik in mijn webshop.
aha ik ken voor u de oplossing
het is wel NIET in het nederlands maar het wijst zich van zelf uit !:meeting::biggrin:
http://www.reasoft.com/tutorials/howto/rea-bmp-change-jpg.html
en instaleren maar ! en het gaat vanzelf !

---------- Bericht toegevoegd om 13:23 ---------- Vorige bericht geplaatst om 13:20 ----------

dat klopt ! heel handig maar het gaat niet altijd bij het opslaan dus -_-
maar het gaat meestal wel
 
Hallo grijpie, leuk dat je alsnog in 2012 een oplossing hebt voor een vraag uit 2007.......

In het vervolg dus even opletten hoe oud een topic al is.
Trouwens; welkom op dit fijne forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan