• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

boeken HTML&CSS voor beginners

Status
Niet open voor verdere reacties.

herman0002

Junior lid
Lid geworden
22 jan 2017
Berichten
76
Waarderingsscore
0
Geacht-forum

Ik ben op zoek naar HTML&CSS boeken voor beginners, ik weet dat je daar een enorm van hebt.
maar ik ben op zoek naar een goed beginnersboek waar ik goed de structuur en het leren van de code. dat geld ook voor CSS. Of heb je misschien een boek waar alle informatie in 1 boek zitten?
het moet wel een boek wezen.

Groet Herman
 
hoi Herman

Fantastisch dat iemand gaat beginnen met HTML. Ik heb zelf een aantal jaar geleden HTML en CSS geleerd, gewoon vanuit online documentatie. Ik had toen wel al enige onderliggende kennis van databases en scripting talen.

Als je vragen hebt over HTML/CSS/Scripting, stel ze dan gerust op dit forum. Ik en anderen kunnen jou altijd suggesties en voorbeelden geven die jou verder helpen!

W.b. jouw vraag: kijk eens hier voor Nederlandstalige boeken over dit onderwerp:

Nederlandstalige HTML5 boeken met recensie: voor beginners en gevorderden. Ook over XHTML
 
Hoi Maulem,

volgens we elkaar wel eens eerder gesproken,maar ik weet niet meer dat ging. ja er zijn zoveel boeken over HTML&CSS. ik ben nog maar een beginner dus ik wil het eigenlijk stap voor stap goed willen leren. dus ik ben op zoek naar een goed goed boek waar je wat aan hebt. ik werk momenteel met het online programma codepen , met een engelse tutorial om met dat programma te werken. ik was ook bezig om wordpress en XAMPP te installeren, maar het lukt me niet om die goed te krijgen. Maulem ken jij het programma codepen?