• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuws BOEKHOUDPROGRAMMA

Status
Niet open voor verdere reacties.

BartSr

Junior lid
Lid geworden
26 dec 2014
Berichten
43
Waarderingsscore
1
Wie interesse heeft in een Nederlands boekhoudprogramma, moet dit GRATIS programma eens proberen. Het heet Boeket en draait onder ms-access, dus dat moet je wel hebben geïnstalleerd of alsnog hier gratis downloaden: Download en installeer Microsoft 365 Access Runtime
Via onderstaande link kunt u de nieuwste versie van Boeket downloaden:
Box
 
Ha Bart,
Ik wilde het boekhoudprogramma downloaden om te proberen maar de link werkt niet.
Is dit nog ergens te downloaden?
Bij voorbaat dank voor je reactie en voor het maken uiteraard.
 
Komt ie weer.. Wie is deze gozer?
Lees deze berichten maar even na.


 
Lees deze berichten maar even na.


Ja dat weet ik maar je ziet ook wel dat het 2 verschillende accounts zijn hè?
 
Ja dat heb ik gezien inderdaad. Maar het is gelukkig niet aan mij om daar iets mee te moeten doen, daar mag de forumleiding naar kijken, hoe dat zit. Iemand kan ook zijn account vergeten zijn en er weer opkomen met een ander account, wat hier het geval lijkt te zijn.
Exact dezelfde leeftijd, en op die leeftijd en ook als je jonger bent vergeet je weleens wat.
 
Laatst bewerkt:
Dat denk ik niet als die vreemde accounts random profiel posts gaat plaatsen. Maar goed ik ga er geen woord mee aan spenderen. Het is inderdaad niet aan mij :D.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan