• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Boem: verkoopverbod van Apple apparaten in Duitsland

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
iphone_verbot-b775de8c8ae01877.jpg



Het gerechtshof van Mannheim verbiedt Apple in Duistland per direct de verkoop van apparatuur welke een mobiel apparatuurpatent van Motorolla gebruiken.


urteil-59e30afa953f4bcf.jpg



Meer info hieromtrent: http://business.chip.de/news/Urteil-Apple-darf-iPhone-nicht-mehr-verkaufen_52633688.html
 
Prima !

Dat Apple Samsung aanklaagde was dus typisch een Amerikaanse pot verwijt de ketel verhaal.

Apple (=debiele peer)

Ronde hoekjes is ter bescherming van kledingzakken, zie maar naar de gaten die sleutelbossen kunnen maken.

Samsung heeft niet bewust gestolen. Apple zelf is wel een dief!

De een zijn dood is de ander zijn brood.

Kunnen wij weer een paar extra Duits talige sites maken, en onze ooster-buren voorzien van de daar verboden Samsung's en nu dus ook Apple's.

Tnt smokkelt de smokkelwaar wel de open grens over.
Vrij verkeer van goederen in de e.u. nietwaar?
 
Te prematuur, hoogstwaarschijnlijk weer handenschuddend met elkaars patenten.

In uiterst geval levert Apple.Inc aan Nederland en de GmbH komt dan zelf halen. Zo omzeilt je de uitspraak.
 
Kansloos om iets te verbieden in 1 land. Dat houd inderdaad niets tegen.

Ik zelf koop ook regelmatig producten vanuit de UK of Duitsland.
 
Kansloos om iets te verbieden in 1 land. Dat houd inderdaad niets tegen.

Ik zelf koop ook regelmatig producten vanuit de UK of Duitsland.

maak er dan direct maar een verbod van voor de hele EU!!! :p
 
Persoonlijk vind ik het een Heel Slechte Zaak om een RECHTER te vragen zich te mengen in een politiek zaakje, elke rechter zou zich van zulke zaken ver moeten houden.....Wat een koehandel is dit.
 
Persoonlijk vind ik het een Heel Slechte Zaak om een RECHTER te vragen zich te mengen in een politiek zaakje, elke rechter zou zich van zulke zaken ver moeten houden.....Wat een koehandel is dit.

Je hebt geen flauw idee ervan, hoeveel rechtszaken er in totaal zijn, als het gaat om inbreuk op patenten en hoeveel duurder dit mobiele apparatuur al heeft gemaakt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan