• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Opgelost Boot problemen bij opstarten computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loes11:11

Junior lid
Lid geworden
15 dec 2019
Berichten
68
Waarderingsscore
1
Goedenavond

Ik heb problemen met het opstarten van de computer. Op het scherm krijg ik 'Dell' te zien en daarna wordt er Boot informatie gezocht en komt de melding 'no Boot Device found, press any key to reboot the machine'. Als ik dan op een toets druk begint het weer opnieuw met zoeken naar Boot informatie en uiteindelijk weer de melding 'no Boot Device found. Press any key to reboot the machine'.

Het inloggen lukt wel op een andere manier. Met ctrl alt delete sluit ik de computer af en start nu opnieuw de computer waarbij ik de F12 toets ingedrukt houd. Dan komt op het scherm de melding: Boot mode is set to 'Legacy'. Secure boot off. Ik kan dan scrollen naar Windows Boot manager en zo kan ik inloggen.

Het begon gistermiddag met heel traag laden. Ik heb de computer afgesloten en opnieuw opgestart en sindsdien deze inlogproblemen.

Kan iemand mij hiermee helpen.

Groetjes,
Loes
 
Hallo,

Kijk eens of het in de bios goed staat ingesteld.
 
Fijn dat het is oplost en geen dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan