Bootable usb stick maken

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Waarderingsscore
3
Punten
0
Halo ik wil een opstartbare USB Stick maken om daar windows op te zetten maar hoe kan ik die nu klaar maken ? ik heb nu bij Aldi een USB Stick van 128 GB gekocht die stond in reklaam voor 12 euro en daar wil ik nu een bootable van maken.

Giedoké

Emi

NCF Goeroe
Lid geworden
18 sep 2012
Waarderingsscore
200
Punten
0
ik denk niet dat de TS een 128gb usb stick wenst te gebruiken om een opstartbare usb stick aan te maken denk dat het eerder de bedoeling is om een Windows to go aan te maken omwille van deze 128gb

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Waarderingsscore
81
Punten
0
Een erg goedkope stick. Bedenk dat zo'n grote stick voor die prijs waarschijnlijk erg traag is. Dat hoeft niet erg te zijn, het is maar dat je het weet. Of Windows het daar moeilijk (traag worden) mee heeft weet ik echter niet.
Ik ben wel benieuwd:

Laatst bewerkt:

Veng

Elite lid
Lid geworden
27 nov 2012
Waarderingsscore
81
Punten
0

Emi

NCF Goeroe
Lid geworden
18 sep 2012
Waarderingsscore
200
Punten
0
je geeft geen antwoord .. wil jij een opstartbare usb stick aanmaken met deze 128 gb om zo over een installatie usb te beschikken of wil je eerder een Windows to go usb stick aanmaken om deze via eender welke andere pc te kunnen draaien ( je draait dan je eigen Windows 10 op eender andere locatie vanaf eender welk systeem ) ..

TS
TS
G

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Waarderingsscore
3
Punten
0
eerder een Windows to go usb stick aanmaken om deze via eender welke andere pc te kunnen draaien

Emi

NCF Goeroe
Lid geworden
18 sep 2012
Waarderingsscore
200
Punten
0
de gemakkelijkste weg om een Windows to go aan te maken is via het programma Aomei Partition Assistant Pro want dit tool doet alles wat nodig is eenmaal je de opdracht heb gegeven ..
beschik je niet over dit programma dan kun je ook Rufus daar voor gebruiken .. of het programma GImageX
lees er meer over .. Een Windows To Go USB maken (gids)

*hou er wel rekening mee dat ook deze Windows to go dient geactiveerd te worden bij de ingebruik name ...ook het aanmaken van zo'n stick kan wel tot 4 uren duren ..
de eerste keer dat je deze ingebruik neemt dient op je eigen pc te gebeuren daarna mag en kan je deze op eender andere pc gebruiken .

*heb derzelf eentje ..

Laatst bewerkt:

nlreiniernl

Vaak hier
Lid geworden
10 jun 2007
Waarderingsscore
19
Punten
0
Er zijn talloze tools om een live Windows 10 te maken.
Emi heeft al voorbeelden gegeven. Zelf gebruik ik Rufus maar dit vereist meer kennis dan bijvoorbeeld WinToUSB.

Google en Youtube staan vol met bruikbare handleidingen.

TS
TS
G

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Waarderingsscore
3
Punten
0
bedankt ik heb het met Rufus gedaan kan ik nu windows vista gewoon op de usb stick downloaden ?

nlreiniernl

Vaak hier
Lid geworden
10 jun 2007
Waarderingsscore
19
Punten
0
bedankt ik heb het met Rufus gedaan kan ik nu windows vista gewoon op de usb stick downloaden ?
Wat ik al zei, internet staat vol met handleidingen.
Je kunt niet "even" kopiëren en plakken, dat gaat namelijk niet werken.

TS
TS
G

Giedoke

Vaak hier
Lid geworden
6 okt 2011
Waarderingsscore
3
Punten
0
ik ben wel verkeerd met vista het moet windows 7 zijn waar kan ik dat vinden?

Nieuwste berichten

Bovenaan Onderaan