• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Brander Samsung SH-S182D ATA

Status
Niet open voor verdere reacties.

satman3

Vaak hier
Lid geworden
6 feb 2010
Berichten
618
Waarderingsscore
2
Tijdens het branden met nero 7 krijg ik dikwijls de volgende foutmeldingen.Branden mislukt vanwege 'rechten' of DVD zou vuil zijn.
Het zijn al gebrande Dvd's dus deze zouden normaal gesproken te kopiëren zijn.Ik heb dit gekregen bij het branden van 4 van de 4 DVD'S.

Album — Postimage.org

Ik denk zelf om de software van Nero 7 opnieuw te installeren en ANYDVD extra te installeren .Ik kies voor Nero 7 omdat hogere versies van Nero veel te uitgebreid zijn.Ook gebruik ik Roxio NXT4.De computer draait op Windows 7 premium met 32 bit.Mogelijk moet ik ook een regio code instellen op de brander.

Mogelijk heeft iemand nog suggesties.
 
Hallo Abraham,
Ik zou deze kunnen proberen echter gebruik ik ook de functionaliteiten van Nero en Roxio...maar ik zal deze proberen om te kijken of het branden dan wel gaat lukken.
 
Ik heb het programma gedownload en ga het bij mijn ouders proberen.
 
Standaard moeten de regionale instellingen in Windows goed zijn!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan