• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Bush Of Kerry

Wie moet winnen?

  • Bush

    Stemmen: 0 0,0%
  • Kerry

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    0
doe maar bush, kerry ken ik niet enigste wat ik van hem weet is dat het een gelikte advocaat daarvoor was, zo een die criminelen uit de cel houdt :blink:
 
kerry
 
Kerry (weet niet of dat veel beter zal zijn...maja)
 
Bush, die moet afmaken waar hij aan begonnen is :lol:
 
kerry8.jpg

Daar denkt Amerika precies anders over....Bush is zo goed als verkozen.

Bush, die moet afmaken waar hij aan begonnen is
:D :lol: :D
 
Ik moet het nog zien, in Amerika gaat dat niet zo makkelijk, eisen ze vast weer een handmatige hertelling, net zoals vorige keer.
 
Waarschijnlijk wel ja... :eek: :huh:
Ach ja, they get what they deserve...

Greetz..
A. :)
 
ik hoop niet echt dat bush wint om eerlijk te zijn.
 
moet nog 3% geteld worden gloof ik


bush staat met paar duizend stemmen voor


:mellow: :eek: <_< :angry: :(


vaarwel vrede in de werled
 
ik hoop niet echt dat bush wint om eerlijk te zijn.

Het leek erop dat niemand dat wilde...
maar toch slagen die Amerikanen er weer op een of andere manier in..

:blink: :blink:

Ben bang dat die cowboy het gaat worden..

Greetz..
A. :huh:
 
ik kies bush omdat, het me een aardige vent lijk met zijn bick smile :D :D :D :p

Bush.jpg
 
En owh.. wat is het een aardige vent....

GezelligeMan.jpg


A. <_<



PS: hoop dat deze afbeelding mag... :ph34r: :ph34r:
 
Gister was er op tv ook een 'global world poll' die ze van het internet lieten zien.

De HELE WERELD behalve de VS stemde met overtuiging voor Kip Kerrie.. En toch wint die Bush dan.. :blink:

Ik ben van mening dat 4 jaar Bush niet goed voor de wereld is, maar naar mijn meniing word daar niet gevraagd :(
 
bush.jpg
 
spijtig dat Bush heeft gewonnen. toen mijn broer van 12 jaar hoorde dat het hem was, kreeg hij een beteuterd gezicht en zei hij: "Weeral oorlog..."
dat zegt genoeg denk ik.
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan