• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

C++ codes toevoegen in parser

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aurora Borealis

Nieuw lid
Lid geworden
22 okt 2020
Berichten
2
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik hoop dat iemand mij hier op weg kan helpen. Voor mijn studie (2e graads wiskunde leerkracht) moet ik als eerste opdracht aan een parser enkele stukken codes toevoegen om er een werkend geheel van te maken. Ik heb het boek "aan de slag met C++" doorgenomen tot H6. Dit zou genoeg moeten zijn om de opdracht te maken.

Dit is het eerste deel van de opdracht. De opdracht is om uiteindelijk een programma te maken dat een gewogen, ongerichte graaf kan lezen uit een tekstbestand en vervolgens het kortste pad kan berekenen met een algoritme.

Ik volg deze studie online, dus het is niet zo makkelijk om een leraar of medestudent te vragen.

Ik ben een absolute beginner en ik heb nog nooit iets met programmeren gedaan, ik heb geen idee hoe te beginnen met deze opdracht.
Wil iemand met mij meekijken en wat handvatten geven om dit aan te pakken?

Alvast bedankt!
Mailen mag ook als dat handiger is: auroraborealis5@hotmail.com

Groetjes Aurora
 

Bijlagen

  • c++in word.doc
    39,5 KB · Weergaven: 5
Ik wil je best helpen. Allereerst: heb je een specifiek probleem of weet je echt gewoon helemaal niet hoe/waar je moet beginnen? Tweede: Is dat wat in het document staat het enige materiaal (wat betreft skeleton-code) wat je gekregen hebt voor deze opdracht?

Heb je daarnaast nog specifieke vragen?

Als je een andere vorm van communicatie handiger vind moet je het zeggen.
 
Hoi M44rtn,

Super! Ik kan je de opdracht en de rest van de codes wel mailen, dat is handiger. Dit is nog maar het begin van de opdracht. Ik heb ook geen idee wat de omvang van de opdracht is, er lijkt veel voorwerk bij gegeven te zijn maar het is voor mij een grote chaos aan codes.

Het probleem is vooral het verschil tussen de voorbeelden in het boek die ik wel kan volgen en de lengte van de opdracht. Die lijkt niet op iets wat ik in het boek tegen ben gekomen.
Ik heb echt geen idee wat er nu qua aanvulling van mij verwacht wordt. In de file staan wel in het groen wat opdrachten maar ik weet gewoon niet hoe te starten.
Een voorbeeld of een beginnetje zou denk ik het meest helpend zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan