• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

C:\\\\\is geen geldige Win32-toepassing

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moneytree

Computer fanatic
Lid geworden
5 jun 2009
Berichten
93
Waarderingsscore
0
Hallo iedereen ,

ik heb een probleempje sinds deze week kan ik geen exel bestanden meer openen omdat hij zegt dat het geen geldige win 32 toepassing is ? iemand een idee hoe dit op telossen ? ik gebruik win 7 ultimate 32 bit

alvast bedankt,

Money
 
gebruik je ms office of openoffice en welke versie heb je en heb je al geprobeert opnieuw te instaleren. en is hij legaal of illegaal
 
ik gebruik gewoon microsoft office legaal hij opent alleen de bestanden op mijn usb stick niet andere bestanden die op de computer stonden opent hij gewoon wel
 
en als je de bestanden vsn je usb stick op je harde schijf zet en dan opent of de usb in een andere pc steekt en scan anders je usb stick op virussen
 
hey,

ja het is gelukt hij opende het bestand niet direct dan gaf ie de foutmelding,
maar toen ik hem via excel opende deed hij het wel gewoon :D
maar dank je voor je tip :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan