• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

C++ of een andere taal voor VR/360?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bamster

Nieuw lid
Lid geworden
18 apr 2017
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Dag allemaal,

Ik probeer te achterhalen wat men als taal gebruikt bij het programmeren van VR en/of 360 content. Weet iemand waar ik informatie kan vinden hierover?
 
Bamster, Weet niet of je het al op die manier doet maar wanneer je informatie wilt hebben over programmeren (eigenlijk over alles wat met computers te maken heeft) is het van belang dat je Googled in de Engelse taal. Dit heeft Porrelaar ook gedaan. Eigenlijk alleen dan krijg je nuttige resultaten.
 
Lijkt me dat dat vooral gedaan wordt in een game engine, bijvoorbeeld unity of blender. Waarbij programmeren minder van belang is. Zelf een game engine in elkaar zetten lijkt me verder voor een leek een onbegonnen zaak.
 
ik wilde dat ook niet gaan doen als leek zijnde. wilde enkel graag weten hoe men dat doet, is gewoon interesse in hoe dat werkt :)
 
Jezelf verdiepen in dit soort zaken kost veel tijd en energie maar is wel erg leuk!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan